ساختار بیش از 17 هزار واحد مرغداری در کشور اصلاح می شود

ساختار بیش از 17 هزار واحد مرغداری در کشور اصلاح می شود
سعادت الله عباسی اظهار داشت: سال گذشته نیز چهار هزار و 550 واحد مرغداری در کشور اصلاح ساختار شد و پیش بینی می شود تا پایان دولت دهم ساختار80 درصد از واحد های مرغداری کشور اصلاح شود.
وی با بیان اینکه برای هر واحد تولیدی450 میلیون ریال تسهیلات واگذار می شود، افزود: با اجرای این طرح مصرف انرژی در مرغداری ها تا 50 درصد کاهش و تلفات نیز از 10 درصد به سه درصد کاهش یافته است.
عباسی اعتبارات سالجاری بخش دام و طیور کشور را بیش از یک هزارمیلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات با واگذاری تسهیلات به چهار برابر افزایش می یابد.
معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سالجاری بیش از 150 هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه کشاورزی اختصاص یافته است، افزود: واگذاری تسهیلات با نرخ شش درصد و آورده 10 درصد از برنامه های حمایتی دولت از توسعه کشاورزی است.
عباسی همچنین از اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به حمایت از تولیدات دامداران کشور خبرداد و افزود: از مجموع این اعتبارات سهم استان چهارمحال وبختیاری افزون بر10 میلیارد ریال است.
عباسی در پایان تصریح کرد: با اختصاص این میزان اعتبار، مشکل نقدینگی دامداران در تهیه علوفه رفع می شود و با تهیه ارز مورد نیاز تامین سویای دامداران، انتظار می رود قیمت شیر به شش هزار و300 ریال کاهش یابد.
معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی برای شرکت در کارگروه توسعه کشاورزی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۱/۰۲/۲۸

    جناب معاون باعرض سلام وخسته نباشي! /بااين حمايت هاي بيدريغ شما مسئولين! اگر مرغ يا مرغدار يامرغداري سرپاه باشه !-كار اصلاح ساختار بسيار ارزنده خواهد بود!!!!!!!!!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com