ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام در تربت جام

ساخت نخستین کشتارگاه صنعتی دام در تربت جام
مدیر گروه صنعتی وابسته به سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از ساخت اولین کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین در تربت جام خبر داد.
سید جواد برومند گفت: این کشتارگاه صنعتی و بهداشتی با همت بخش خصوصی و با استفاده از توان تخصصی و فنی موجود در سازمان همیاری شهرداری ها استان در شهرتربت جام ساخته می شود.
وی به انجام مراحل مقدماتی و مطالعاتی احداث این پروژه اشاره کرد و افزود: گروه صنعتی گرماگستر بارثاوا به عنوان واحد صنعتی سازمان همیاری کلیه اقدامات مربوط به ساخت تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز و راه اندازی خطوط تولید این کشتارگاه را برعهده دارد.
مدیر گروه صنعتی گرماگستر بارثاوا بیان کرد: با توجه به تولید و پرورش قابل توجه انواع دام در تربت جام، این کشتارگاه با ظرفیت ذبح و استحصال روزانه 500 راس گوسفند و 50 راس گاو کمک شایانی به تامین گوشت سالم و بهداشتی این شهرستان می کند و توسعه آن می تواند نیاز شهرها و استانهای همجوار به محصولات گوشتی را نیز برآورده کند.
وی آغاز عملیات اجرایی ساخت دستگاه ها، نصب و راه اندازی تجهیزات این کشتارگاه را ماه آینده عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، امیدورایم این واحد صنعتی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
برومند خاطر نشان کرد: شرکت گرما گستر بارثاوا به عنوان یک گروه صنعتی وابسته به سازمان همیاری شهرداری های استان همواره این آمادگی را دارد تا با تکیه بر ظرفیتهای باالقوه سازمان در زمینه ساخت دستگاهها و تجهیزات مختلف و راه اندازی واحدهای صنعتی در شهر های مختلف استان به ایجاد درآمد های پایدار برای شهرداری ها و رونق بخش صنعت دراستان کمک کند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com