زنجیره تولید مرغ سرد در دستور کار سازمان دامپزشکی

زنجیره تولید مرغ سرد در دستور کار سازمان دامپزشکی
رئیس دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه سازمان دامپزشکی به منظور تامین سلامت شهروندان و مصرف‌کنندگان ارائه زنجیره تولید مرغ سرد را در دستور کار قرار داده است، گفت: از ابتدای سال جاری عرضه مرغ در یخچال‌های ایستاده صورت می‌گیرد.
به گزارش فارس از همدان آرش سامی پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به اجرای طرح عرضه مرغ بسته‌بندی،‌ اظهار کرد: این طرح از سال 92 آغاز شد و هدف از اجرای آن عرضه مرغ و قطعات آن به صورت بسته‌بندی است.
وی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی به منظور تامین سلامت شهروندان و مصرف‌کنندگان ارائه زنجیره تولید مرغ سرد را در دستور کار قرار داده است، افزود: در سال گذشته از سه مورد بسته‌بندی به 11 مورد بسته‌بندی و عرضه به بازار رسیدیم که مرغ و بوقلمون نیز بیشتر به صورت بسته‌بندی عرضه می‌شود.
رئیس دامپزشکی شهرستان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری عرضه مرغ در یخچال‌های ایستاده صورت می‌گیرد،‌ گفت: عرضه به این صورت مزایایی دارد که دیدن و بررسی راحت‌تر تاریخ توسط مشتریان از آن جمله است.
وی خاطرنشان کرد: با عرضه مرغ در یخچال‌های ایستاده تخلفات به حداقل رسیده و از بین رفتن سد معبر نیز از دیگر مزایای جانبی این طرح است.
سامی با اشاره به انجام بیش از 26 هزار مورد بازرسی در سال گذشته، ابراز داشت: از 26 هزار مورد بازرسی یک‌هزار و 316 مورد آزمایش شدند و 7 هزار و 780 مورد اخطار صورت گرفت.
وی ادامه داد: از موارد بازرسی شده 216 تن مواد غذایی توقیف شده که منجر به شناسایی و امحای 160 تن مواد غذایی و پلمب 73 مرکز متخلف شد.
رئیس دامپزشکی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان این سازمان به منظور ایجاد امنیت مصرف‌کنندگان نظارت‌های خود را بر مراکز عرضه تشدید خواهد کرد و از ساعت 8 تا 20 یک اکیپ ثابت و هشت اکیپ سیار فعال هستند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com