زمینه واردات دام زنده ازاسترالیا به این استان فراهم است

زمینه واردات دام زنده ازاسترالیا به این استان فراهم است
با ایجاد دو واحد قرنطینه دامی دولتی و خصوصی و پیشرفت فیزیکی مطلوب این دو واحد، زمینه واردات دام زنده از استرالیا به این استان فراهم شده است.
محمد حسین جهانبخش روز سه شنبه در نشست با سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا افزود: امیدواریم با پیشرفت این پروژه ها و تکمیل هرچه سریع تر آنها خواسته های دولت استرالیا درارتباط با واردات دام تحقق پیدا کند.
وی اظهارداشت: در دو ماه گذشته از سوی مجموعه دامپزشکی استان بوشهرو دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط فعالیت های چشمگیری در این زمینه انجام شده است و تغییر ساختار و شرایط واحدهای قرنطینه دامی دراین استان قابل قبول و مطلوب است.
جهانبخش ادامه داد: با توجه به روابط صمیمانه دو کشور ومجموعه تحولات صورت گرفته امیدواریم هر چه زودتر شاهد واردات اولین پارت دامی کشور استرالیا به استان بوشهر باشیم.
سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز در این نشست گفت: استان بوشهر دارای شرایط بالفعل و بالقوه زیادی برای رسیدن به شرایط ایده آل در بحث واردات دام است.
دکتر آنتونی ویگ افزود: آنچه در بازدیدهای امروز از امکانات استان بوشهر حایز اهمیت بود فرآیندهای انجام شده در چند ماه اخیر دراین استان در زمینه واردات دام و واحدهای قرنطینه دامی است.
وی اضافه کرد: این واحدها پیشرفت امیدوارکننده ای داشته اند که مجموعه این فعالیت ها شرایط رفاهی دام را که یکی از اهداف دولت استرالیا است، تسریع کرده است.
سرکنسول کشاورزی کشور استرالیا در خاورمیانه و شمال آفریقا یادآورشد: این این امر گام بلندی در راستای امضای توافقنامه وادارات دام زنده بین دو کشور استرالیا و ایران به شمار می رود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com