رییس سازمان دامپزشکی کشور از شهرستان خوی

به گزارش خبرنگار ایانا از خوی، سید محسن دستور در ابتدای برنامه بازدید خود از کشتارگاه صنعتی دام خوی واقع در شهرک صنعتی حضور یافت و ضمن استقبال از وارد شدن بخش خصوصی به عرصه تاسیس واحدهای بهداشتی و صنعتی کشتارگاهی آمادگی سازمان دامپزشکی را برای حمایت از این واحدها اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه هم اینک در کل کشور 50 واحد کشتارگاه صنعتی در دست احداث قرار دارد ضمن ابراز خرسندی از پیشگام شدن شهرستان خوی در این حوزه افزود: با ساخت تدریجی کشتارگاههای صنعتی، کشتارگاههای سنتی شهرهای همجوار تعطیل شده و طرح تجمیع کشتارگاهها اجرا خواهد شد.
در این بازدید که مسئولان شهرستان سلماس نیز حضور داشتند رییس سازمان دامپزشکی از اقدام آنان برای بازدید ار کشتارگاه صنعتی خوی و زمینه سازی برای بهره مندی مردم از خدمات بهداشتی قدردانی و اظهار امیدواری کرد سایر شهرهای شمال آذربایجان غربی نیز چنین بازدیدها و اقداماتی داشته باشند.
سید محسن دستور با بازدید از آزمایشگاه تشخیص شبکه دامپزشکی خوی خاطر نشان کرد: در کشور آزمایشگاه اختصاصی زنبور عسل و فرآورده های آن بسیار کم است و تاسیس چنین آزمایشگاهی در شهرستان خوی با توجه به اینکه قطب تولید عسل کشوری محسوب می شود مغتنم است.
وی آمادگی سازمان دامپزشکی را برای تجهیز و تامین پرسنل مورد نیاز این آزمایشگاه تخصصی اعلام کرد تا در آینده نزدیک بتواند به عنوان یک آزمایشگاه مرجع کشوری امکان صدور گواهینامه بین المللی صادرات را داشته باشد.
گزارش وضعیت جغرافیایی، عملکرد بخشهای خصوصی و دولتی و دستاوردهای شبکه دامپزشکی توسط میر حسین حسن زاده – رییس شبکه دامپزشکی خوی – از دیگر برنامه های این بازدید بود که با جلسه پرسش و پاسخ رییس سازمان با فعالان بخش خصوصی و دولتی به پایان رسید.
تصاویر زیر برگرفته از سایت ایسنا و ایانا می باشد:

 



 


 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com