رییس بازرگانی گیلان: در صورت نیاز برای تعدیل قیمت‌ها یارانه پرداخت می کنیم

رییس بازرگانی گیلان: در صورت نیاز برای تعدیل قیمت‌ها یارانه پرداخت می کنیم

رییس سازمان بازرگانی گیلان گفت : اگر نیاز باشد برای تعدیل قیمت برخی از کالاها یارانه می‌پردازیم و اختیارات و امکانات این کار را وزارت بازرگانی به استانها داده است.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی بازرگانی گیلان‌به ایرنا، "رضا پاک سرشت" در نشست با روسای ادارات بازرگانی شهرستانهای استان افزود : توزیع برخی کالاها مثل تخم مرغ با استفاده از یارانه در استان آغاز شده‌است.
وی اظهارداشت : ادارات شهرستانها باید نسبت به بازار حساس باشند و برای تنظیم آن برنامه‌های از پیش تعیین شده داشته باشند و در این مهم از توان اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: اتحادیه‌های صنفی نسبت به تنظیم بازار وظایف مهمی دارند و انتظار می‌رود روسای مجامع و اتحادیه‌های استان وظایفشان را به نحو شایسته انجام دهند.
وی تاکید کرد: هر اتحادیه‌ای که توان انجام کار را ندارد بهتر است جای خود را به کسانیکه توانمندی بیشتری دارند، بدهند، در غیراین صورت کوتاهی و کم کاری از هیچ اتحادیه‌ای پذیرفته نیست.
" پاک سرشت " به اتحادیه‌ها توصیه کرد، وظایفشان را انجام دهند در غیر این صورت بخاطر منافع مردم نسبت به عزل آن دسته از اتحادیه هایی که فعال نیستند مطابق قانون عمل می‌شود.
وی اضافه کرد: روساس ادارات هم موظف هستند روسای اتحادیه‌ها را در نشست کمیسیون نظارت دعوت کنند و دلایل عدم همکاری بعضی از اتحادیه‌ها را جویا شوند.

 
کلمات کلیدی یارانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com