حضور قدرتمند سازمان اقتصادی کوثر در نمایشگاه تهران
رونمایی از ماشین جوجه کشی کامید ۲۱۰ در نمایشگاه دام و طیور تهران

رونمایی از ماشین جوجه کشی کامید ۲۱۰ در نمایشگاه دام و طیور تهران
گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در ششمین سال متوالی حضور خود در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دام طیور و صنایع وابسته به صورت یکپارچه در غرفه‌ای به مساحت ۱.۱۳۵.۵ مترمربع و با حضور شرکت‌های فعال و صاحب نام این مجموعه، دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، بهزاد مشعلی ضمن اشاره به استقبال بازدیدکنندگان در سال‌های اخیر از غرفه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: ما طی این سال‌ها که به صورت یکپارچه در نمایشگاه حضور داشتیم، توانستیم زنجیره تأمین و تولید خود را به مخاطبان و مشتریان این حوزه معرفی کنیم.

مدیر بازرگانی و امور بین الملل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به حضور شرکت‌های صاحب نام و برندی، چون شرکت اجداد زربال، مرغ زربال، شرکت مرغک، شرکت ماهان، زنجیره شمال شرق کشور (دیزباد)، خوراک دام پارس، کشت و صنعت شریف آباد، شیمی دارو کوثر، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی کوثر، کشت و صنعت اشراق، خاوردشت و پنبه و دانه‌های روغنی خراسان اشاره نمود و گفت: شرکت تولیدی اجداد سپیدان کوثر جهت عرضه گوسفند رومن و بز سانن برای سومین سال در محوطه باز نمایشگاه حضور دارد.
بهزاد مشعلی در ادامه افزود: از دیگر برنامه‌های ما این است که میزبان گروه‌هایی از شرکت‌های خارجی و ذی ربط شامل اجداد زربال و آویاژن و پیترسایم باشیم.
ایشان با اشاره به اهمیت حضور در این نمایشگاه گفت: تمام فعالان حوزه تولید دام و طیور می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و علاوه بر ارتقاء سطح صادرات و واردات، مطالعات بازار و فنی مبادلات بازرگانی خویش را نیز افزایش دهند.
وی گفت: ۳ شرکت مهم تولید خوراک دام و طیور وابسته به گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر شامل خوراک دام پارس، خاوردشت و پنبه و دانه‌های روغنی خراسان در این نمایشگاه کالا‌های خود را عرضه خواهند کرد؛ به علاوه شرکت شیمی دارو کوثر در سالن میلاد در عرضه دارو‌ها و مکمل‌های غذایی دام و طیور حضور جدی و مؤثری خواهد داشت.

 مدیر بازرگانی و امور بین الملل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن اعلام خبر رونمایی از ماشین جوجه کشی کامید ۲۱۰ در نمایشگاه امسال شرکت توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر قصد دارد تا از جدیدترین دستاورد خود به نام کامید ۲۱۰ در هجدهمین نمایشگاه بین المللی رونمایی کند؛ این ماشین جوجه کشی جهت واحد‌های کوچک پرورش مرغ بومی، اردک، غاز، بوقلمون (باتغییر شانه ها) طراحی شده است.
 بهزاد مشعلی در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال همچون سال‌های گذشته، غرفه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در سالن ۳۸ و سالن میلاد مورد استقبال کارشناسان، مشتریان و علاقه‌مندان حوزه دام و طیور و آبزیان قرار گیرد.
 
نظرات شما
  •  

    امین گفت : ۹۸/۰۷/۱۰

    سلام
    بزرگترین ایراد خبری شمااینه که از مطالبتون و خبرهاتون گزارش تصویری ندارید و همش متنه و خواننده فکر میکنه که مطلبتون رو از سایت های دیگه سرقت کردید و حتی از نمایشگاه برای تهیه خبر بازدیدی نداشتید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com