روند نزولی قدرت مالی تولیدکنندگان

روند نزولی قدرت مالی تولیدکنندگان
حسین نیازآذری گفت: کشاورزان، باغداران و دامداران مازندران با سرمای شدیدی در فصل زمستان مواجه شدند که پرداخت خسارت این آسیب دیدگان از سوی دولت در راستای حمایت از تولید بسیار ضرورت دارد.
به گزارش بلاغ، حسین نیازآذری در خصوص مشکلات بخش کشاورزی شهرستان بابل در جمع خبرنگاران مجلس، اظهار داشت: متأسفانه کشاورزان، باغداران و دامداران استان مازندران به ویژه شهرستان بابل با سرمای شدیدی در فصل زمستان مواجه شدند که پرداخت خسارت این آسیب دیدگان ازسوی دولت در راستای حمایت از تولید بسیار ضرورت دارد.
روند نزولی قدرت مالی تولیدکنندگان
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند نزولی قدرت مالی تولید کنندگان به ویژه کشاورزان، بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر کشاورزان و دامداران استان مازندران به ویژه شهرستان بابل با کمبود و گرانی شدید نهاده های دامی و کشاورزی از جمله سم و کود شیمیایی مواجه هستند، به همین جهت باید از سوی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت اقتصاد اقدامات اساسی در راستای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به آنها صورت گیرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، خاطرنشان کرد: تأمین آب کشاورزی به ویژه در حوزه آبریز، تأمین مالی از محل مالی 12 برای حفر چاه ها و برق دار کردن چاه های کشاورزی یکی از اساسی ترین مطالبات کشاورزان شهرستان بابل است به همین جهت در راستای حمایت از تولید برنج در شمال کشور باید از سوی وزیر نیرو اقدامات لازم انجام شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، در تشریح راهکاری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان شهرستان بابل، اضاف کرد: رئیس سازمان ثبت املاک کشور باید هر چه سریع تر در راستای حمایت از تولیدکنندگان شهرک های صنعتی شهرستان بابل سهم‌دارکردن شهرک ها را در دستور کار خود قرار دهد.
وی ادامه داد: همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت باید قرارداد با 3500 نفر از بازرسان طرح تشدید کنترل بازار را هر چه سریع تر تمدید کند.
اجرای راه های مواصلاتی به نقاط حاصلخیز هفت گانه بابل
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مشکلات راه و شهرسازی بابل، اذعان داشت: یکی از مهم ترین خواسته های مردم بابل از وزارت راه و شهرسازی اجرای راه های مواصلاتی به نقاط حاصلخیز هفت گانه شهرستان بابل است که انتظار داریم وزیر براساس تعهدات داده شده هر چه سریع تر اجرای این امر را در دستور کار خود قرار دهد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، با اشاره به مشکلات گازرسانی در شهرستان بابل، ابراز داشت: وزیر نفت باید با استناد به بند ص تبصره 2 قانون بودجه 93 نسبت به اجرای قانون و دریافت وام جهت تسریع در گازرسانی شهرستان بابل اقدام کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com