روزانه 50 درصد نیاز استان یزد، به تخم مرغ به عاملین تحویل داده خواهد شد

روزانه 50 درصد نیاز استان یزد، به تخم مرغ به عاملین تحویل داده خواهد شد
رییس سازمان بازرگانی استان یزد گفت: مقرر شده است به منظور تعدیل قیمت تخم مرغ در استان، تشکل‌های تولیدی تخم‌مرغ، روزانه 50 درصد نیاز استان را جهت توزیع به عاملین تحویل دهند.
مهراب اسکندری در جلسه تنظیم بازار استان با مروری بر وضعیت بازار، روند حاکم بر آن را مطلوب و متعادل ارزیابی و خاطرنشان کرد: قیمت اکثر اقلام مصرفی مردم از وضعیتی متعادل برخوردار است، به جز مواردی خاص که باید با اقدامات عملی و مؤثر به سطح منطقی برسیم.
وی افزود: نظر به این که اخیراً وضعیت بازار تخم‌مرغ از جریان عادی، خارج و قیمت آن افزایش یافته است، لذا باید جهت تعدیل آن اقدام به موقع انجام شود.
اسکندری با بیان این‌که می‌توان با توزیع درصدی از تولید استان به قیمت پائین‌تر، قیمت تخم‌مرغ را در استان کاهش داد، عنوان کرد: طبق توافق به عمل آمده با تشکل‌های تولیدی تخم‌مرغ، مقرر شده است به منظور تعدیل قیمت تخم مرغ در استان، تشکل‌های فوق روزانه 15 تن تخم مرغ معادل 50 درصد نیاز استان به عاملین معرفی شده از سوی سازمان بازرگانی، تحویل و عاملین مورد نظر نیز با نظارت این سازمان با قیمت هر کیلو 32 هزار ریال توزیع کنند.
رییس سازمان بازرگانی استان یزد با اشاره به مشکلات کشتارگاه‌های استان، گفت: در آینده به هیچ وجه از کشتارگاه‌های فاقد شرایط لازم، خرید صورت نخواهد گرفت و لذا لازم است در این خصوص واحدها و سازمان‌های مرتبط پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com