رفع مشکلات و بهبود طرح تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در اراک

رفع مشکلات و بهبود طرح تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک در اراک
مدیر کل دامپزشکی مرکزی گفت: در راستای ارتقاء کمی و کیفی طرح تولید مرغ بدون آنتی بیوتیک دامپزشکی استان در نظر دارد تا به رفع مشکلات و بهبود طرح تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در اراک اقدام کند.
سید سعید حسینی در اراک، اظهار کرد: هدف این اداره کل ارتقا سلامت جامعه و اطمینان بخشی به مردم از مصرف محصولات و فرآورده های دامی است بنابراین توزیع مرغ بدون آنتی بیوتیک را به استان مرکزی محدود نمی کنیم.
وی افزود: افزایش نظارت ها در مراحل تولید تا توزیع مرغ بدون آنتی بیوتیک زمینه را برای رشد تولیدات و بهبود کیفیت و سلامت این فرآورده غذایی با ارزش فراهم می کند.
مدیر کل دامپزشکی با اشاره به طرح شناسایی و ردیابی دام زنده و فراورده‌های خام دامی گفت: این طرح در مورد مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک نیز اجرا می شود.
حسینی با اشاره به این که مسئولیت نظارت بهداشتی و تضمین سلامت مرغ بدون آنتی بیوتیک به عهده دامپزشکی است تصریح کرد: طرح مصرف مرغ بدون آنتی بیوتیک از ابزار های کار آمد دامپزشکی در جهت کاهش و حذف مصرف بی مورد آنتی بیوتیک ها در صنعت مرغ گوشتی کشور است.
وی با اشاره به میزان تولید مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک در سال گذشته افزود: با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش میزان تولید این گونه فرآورده های سالم و بهداشتی در امسال هستیم.

 
نظرات شما
  •  

    مطلع گفت : ۹۲/۰۹/۲۴

    صحت مرغ بدون انتی بیوتیک فقط با روش کنترل دوربین مداربسته دامپزشکی باید مورد تایید قرار گیرد بقیه تمام دروغ است

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com