رشد صادرات ذرت و سویای امریکا

رشد صادرات ذرت و سویای امریکا
به گزارش وزارت کشاورزی امریکا ، مجموع صادرات ذرت امریکا در سال مالی 2013 که از اول سپتامبر آغاز می شود، 7 / 206 میلیون بوشل برآورد شده است که در مقایسه با سال گذشته 30 درصد افزایش مشاهده می شود.
آقای Good ، کارشناس اقتصاد کشاورزی اظهار داشت : " در مقایسه با سال گذشته میزان صادرات ما به کشورهای چین با 138 میلیون بوشل ، مکزیک 125 میلیون بوشل ، و به سایر مناطق دیگر جهان 88 میلیون بوشل افزایش مواجه بوده است. صادرات به کشور چین 22 درصد مجموع صادرات را در بر داشت که در مقایسه با سال گذشته، این رقم تنها 8 درصد بوده است.
در خصوص معاملات سویا ، در مقایسه با سال گذشته 160 میلیون بوشل به چین و 51 میلیون بوشل به سایر کشورهای جهان افزایش وجود داشته همچنین 14میلیون بوشل صادرات سویا به روسیه بوده که سال گذشته هیچ صادراتی به این کشور نداشتیم . همچنین صادرات سویا به چین 62 درصد مجوع فروش را در بر داشت که در مقایسه با سال گذشته این رقم 61 درصد بود."
آقای Good   افزود : "صرفنظر از اینکه رقم صادرات در اوایل سال مالی عامل جدی برای پیش بینی رقم صادرات یک سال محسوب نمی شود با اینحال مجموع رقم صادرات در مقایسه با برآوردهای اول سال بسیار بالاست."
   
 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com