رایگان بودن خدمات دامپزشکی در استان اردبیل

رایگان بودن خدمات دامپزشکی در استان اردبیل
همزمان با ایام دهه فجر و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات دامپزشکی به صورت رایگان در تمام مناطق استان اردبیل ارایه می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل ظهر امروز در جریان بازدید از توسعه دامپزشکی در اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از دامداران و مرغداران منطقه و به میمنت دهه فجر خدمات دامپزشکی در اردبیل از 12 تا 22 بهمن به صورت رایگان ارایه می‌شود.
صادق صالحی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با شبکه‌های دامپزشکی در مراکز شهرستان‌ها در این ایام ویزیت رایگان دام و طیور اجرا می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: با هدف بهره‌مندی از اجرای این طرح تمامی دامداران و روستاییان منطقه به شبکه‌های دامپزشکی در مناطق مختلف استان مراجعه کرده و می‌توانند از این خدمات رایگان بهره بگیرند.
صالحی با تاکید بر ضرورت خدمات دامپزشکی در روستاهای دورافتاده اضافه کرد: علاوه بر ویزیت رایگان، واکسیناسیون رایگان دام‌های منطقه علیه بیماری‌های مختلف از دیگر خدمات رایگان دامپزشکی در ایام دهه فجر است.
این مسئول بیان کرد: ما در سطح استان پاک‌ترین تولیدات دامی و سالم‌ترین غذای تولید شده از این منبع غنی را داریم به طوریکه کمتر شاهد آلودگی‌ها و یا برخی نارسایی‌ها در حوزه خدمات دامپزشکی و سرویس‌های ارایه شده هستیم.
وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ضرورت تبیین و روشنگری اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: دامپزشکی نیز به نوبه خود در گرامیداشت این ایام دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، شرکت در غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه خدمات دامپزشکی به شیوه‌های مختلف و حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را جز اولویت‌های خود قرار داده است.
مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه شرایط فرصتی مناسب فراهم آورده است تا همه مردم با دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی آشنا شوند، ادامه داد: پیشرفت‌هایی که در حوزه دامپزشکی در سه دهه اخیر رخ داده، قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست که در این باب آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد ارایه خدمات متنوع به دامداران و روستاییان است که اغلب با رعایت اصول پیشگیری مقدم بر درمان صورت می‌گیرد.
صالحی گفت: همچنان اولویت ما مقابله با بیماری‌های مختلف دامی و واکسینه کردن آنها در مناطق شهری و روستایی است که در این زمینه اکیپ‌های سیار مایه‌کوبی و دامپزشکی نیز فعالیت خود را با قوت و قدرت ادامه می‌دهند تا دام‌ها قبل از بیماری واکسینه شده و جلوی برخی نگرانی‌های احتمالی گرفته شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com