راه برای واردات مرغ باز است

راه برای واردات مرغ باز است
محمد یوسفی با بیان اینکه وضعیت تولید مرغ بسیار مساعد است افزود: قیمت این کالا نسبت به 3 ماه قبل حدود 800 تومان کاهش یافته و به کمتر از 6 هزار تومان رسیده است.
وی تصریح کرد: ادامه این روند به زیان تولید کنندگان است.
یوسفی با اشاره به افزایش جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها افزود: در همین راستا تقاضا برای جوجه‌ریزی و قیمت جوجه حدود 50 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: به دلیل افزایش تولید و میزان ذخیره مرغ، گرانی این کالا طی روزهای آینده بعید به نظر می‌رسد و بنده فکر نمی‌کنم قیمت مرغ رشد آنچنانی داشته باشد.
یوسفی با بیان اینکه بعد از تغییر نرخ دولت مرغ را به قیمت 6500 تومان از تولید کنندگان خریداری می‌کند اضافه کرد: ما از این قیمت راضی نیستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده 4700 تومان است تصریح کرد: دولت نباید مرغ را با قیمتی کمتر از 7500 تومان از مرغداران خریداری کنند.
به گفته یوسفی طی 2 ماه اخیر که قیمت نهاده‌های دامی بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.  
وی در پاسخ به این سوال که مجوز واردات مرغ در دولت یازدهم لغو شده یا خیر گفت: میزان واردات مرغ زیاد نیست اما قرار شده برای این واردات تعرفه در نظر گرفته شود.
یوسفی تأکید کرد: واردات مرغ ممنوع نمی‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان تولید ما بسیار فراوان است و ما قادریم به صادر کننده این محصول تبدیل شویم، نیازی به واردات این کالا نداریم.
یوسفی اضافه کرد: بیش از سه سال است ما می‌گوییم احتیاجی به واردات مرغ نیست.
وی علت این مسأله را فشار وارد کنندگان بر دولت دانست.
 
کلمات کلیدی واردات مرغ قیمت مرغ
نظرات شما
  •  

    مجید هاشمی گفت : ۹۲/۱۱/۱۴

    در حالی که 80درصد مرغداریهای شهرستان صومعه سرا در گیر برف سنگین هستند نه کمک رسانی به انها میشود و در سخت ترین شرایط به سر میبرند هیچ خبری در سایت منتشر نگردیده واقعا جای تاسف دارد کشوری با اینهمه تولید مرغ توسط دولت هیچگونه حمایتی نمیشود نه اطلاع رسانی درست هواشناسی نه اخطار ...حال میشنویم که راه برای واردات مرغ هم باز است.تو که نوشم نئی نیشم چرائی.

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۲/۱۱/۱۴

    سلام
    اولا آی تی پی عزیز لطفا بفرمائید سمت یوسفی چیست ؟! دوما چرا می نویسید فشار وارد کنندگان زیاد است ؟! چرا با جرأت تمام نمی نویسید آقازاده ها نمیگذارند واردات لغو شود ؟! چرا نمی نویسید مقامات قدرت دار نمی گذارند واردات لغو شود ؟! چرا بصراحت از این صنعت دفاع نمی کنید ؟! چرا چرا چرا و چراهای دیگر . واسلام

    پاسخ...
  •  

    محمد از نوشهر گفت : ۹۲/۱۱/۱۴

    itp عزیز چرا تیتر خبر تداعی کننده اصل خبر نیست؟ آیا واقعا از داخل این خبر این تیتر درمیاد؟ یا کمک یشه به اینکه این شایعه پررنگ تر جلوه کنه؟ در ضمن یه کم خودتون رو به خانواده تولید نزدیکتر کنید. هیچ خبری در مورد مرغدارای گرفتار در یک متر برف گیلان و مازندران ننوشتید! ممنون.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com