سنگاپور؛
راه اندازی کارخانه و افزایش ظرفیت تولید در بخش مرغداری

راه اندازی کارخانه و افزایش ظرفیت تولید در بخش مرغداری
کارخانۀ تولیدات مرغداری Poultry Hub سنگاپور  با اخذ وامی به مبلغ 40 میلیون دلار از بانک United Overseas اقدام به احداث اولین کارخانۀ هوشمند و سازگار با محیط زیست خواهد کرد.
این کارخانۀ جدید به مساحت 29,384 متر مربع به Poultry Hub کمک می کند تا تولیدات خود را به میزان 26 درصد افزایش و ظرفیت تولید را تا 70 درصد ارتقا دهد.
این کارخانه، سرمایه گذاری مشترکی است میان آقای Tan Chin Long سهامدار Boong Poultry و 4 تولیدکننده و فراوری کنندۀ دیگر که عبارتند از: Tong Huat Poultry Processing Factory، Kee Song Holdings، Sinmah Holdings و Tyson Foods.
این کارخانۀ جدید هوشمند یک سیستم مدیریت پسماند جدید خواهد داشت که تولید پسماند در بخش فراوری را کاهش خواهد داد و به جای دور ریختن، بخشی از آنها را تبدیل به پروتئین مصرفی در خوراک دام خواهد کرد. گفته می شود که همین اقدام، میزان پسماند کارخانه را تا 60 تُن در روز کاهش داده و به پایداری و برقراری فعالیت کارخانه کمک بسزایی می کند.
مدیر اجرایی Poultry Hub سنگاپور آقای Joseph Heng اذعان داشت: "ما به لزوم استفاده از تکنولوژی در کارخانه به منظور حفظ موقعیتمان در عرصۀ رقابت دراز مدت کاملاً واقفیم. به عنوان یک کارخانۀ تولیدی در اندازۀ متوسط، برای سرمایه گذاری با این رقم قطعاً نیازمند حمایت از سوی یک شریک بانکی داشتیم که نه تنها از نظر سرمایه ای و مالی به ما کمک کرد بلکه در اغلب راه حل های مالی مربوطه نیز به ما مشاوره داده است."
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com