ذخیره‎سازی 3800 تن مرغ منجمد در طرح ضیافت

ذخیره‎سازی 3800 تن مرغ منجمد در طرح ضیافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: با وجود ذخیره‎سازی 3 هزار و 800 تن مرغ منجمد، هیچ محدودیتی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.
به گزارش فارس از جیرفت، سیدیعقوب موسوی ظهر امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار طرح ضیافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد با مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی سهمیه روغن نباتی منطقه مشخص و با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان توزیع شود.
وی بیان داشت: به روغن توزیع شده، بین 15 تا 20 درصد یارانه اختصاص یافته است، بر همین اساس از قیمت بازار ارزان‎تر به دست شهروندان می‎رسد.
موسوی تصریح کرد: ذخیره‎ گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی در منطقه موجود است و در ایام ماه مبارک رمضان با قیمت تعیین شده و مصوب در اختیار عاملان فروش قرار می‎گیرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: همچنین سهمیه شکر منطقه مشخص و مقرر شد، طی ماه مبارک رمضان به دست مصرف‎کنندگان برسد.
وی افزود: با وجود ذخیره‎سازی 3 هزار و 800 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار هیچ محدودیتی در ماه مبارک رمضان در این زمینه وجود ندارد.
موسوی عنوان کرد: منطقه جنوب کرمان به دلیل وجود سردخانه مجهز به عنوان ذخیره‎گاه گوشت قرمز و مرغ تعدادی از استان‎های سطح کشور به شمار می‎رود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از سردخانه‎ها بازدید به عمل می‎آید و نظارت و بازرسی توسط اداره کل دامپزشکی، معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام جنوب کرمان انجام می‎شود.

 
نظرات شما
  •  

    مصرف کننده گفت : ۹۴/۰۳/۱۹

    سلام.خواهش میکنم مردم را تشویق به خوردن مرغ تازه بکنید تمامی کشورها بدنبال حذف مواد نگهدارنده و ... میباشند تا سلامت بدن تضمین گردد اما مثل اینکه در اینجا اشتباهاً گوشت و مرغ منجمد را به خورد ملت میدن اونم اگر تاریخ گذشته نباشه و مطمئن نیستی که بسته بندی عوض شده یانه.خواهشاً به فکر سلامت جامعه باشید مطمئناً اونی که تمکین مالی خوبی داره مرغ تازه میخوره و دوباره برای ما بیچاره ها یخ زده تاریخ گذشته

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com