ذخیره سازی دو هزار و 300 تن گوشت در هرمزگان

ذخیره سازی دو هزار و 300 تن گوشت در هرمزگان

رییس سازمان بازرگانی هرمزگان از ذخیره سازی یک هزار تن مرکبات و دو هزار تن گوشت سفید و 300 تن گوشت قرمز در راستای تامین مایحتاج آخر سال مردم در این استان خبر داد.
به گزارش ایانا از شورای اصناف، رییس سازمان بازرگانی هرمزگان در نشست خبری از آمادگی سازمان بازرگانی هرمزگان برای ذخیره سازی کالاهای اساسی پایان سال در این استان خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از کمیاب شدن میوه در آستانه سال جدید تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
عبدالمجید عبدلیزاده افزود: امسال علاوه بر مقادیری که از طریق سازمان میادین میوه و تره بار عرضه می شود، یک هزار تن مرکبات شامل پرتقال و سیب نیز توسط سازمان بازرگانی ذخیره شده است.
رییس سازمان بازرگانی با اشاره به اینکه برای تامین گوشت مورد نیاز نیز با پشتیبانی امور دام رایزنیهای لازم انجام شده است، بیان داشت: همچنین دو هزار تن گوشت سفید و 300 تن گوشت قرمز در نظر گرفته شده است.
عبدلیزاده افزود: به منظور توزیع کالاهای ویژه در آستانه سال جدید 15 نقطه بندرعباس تعیین شده است و در شهرستانها نیز بر اساس تراکم جمعیت، از طریق فرمانداریها و شهرداریها در صورت تعیین مکان خاص، کالاهای اساسی عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه در مکانهایی که از طریق تعاون روستایی و شهرداری تعیین شده، محصولات واحدهای تولیدی به صورت مستقیم عرضه می شود، اظهار داشت: باید با تدابیر اندیشیده شده مردم بتوانند به سهولت مایحتاج مورد نیاز خود را در روزهای پایانی سال تامین کنند.
رییس سازمان بازرگانی هرمزگان افزود: در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی، علاوه بر طرحهای عادی، از اول اسفندماه کانکسهای ویژه ای در نقاط پرجمعیت بندرعباس تعیین شده که در جلوگیری از افزایش قیمت و تخلف احتمالی واحدهای صنفی از اهمیت خاصی برخوردار است.
عبدلیزاده از اجرای طرح گشتهای کنترل قیمت در نقاط مختلف بندرعباس خبر داد و افزود: مردم نگران افزایش قیمت کالاها نباشند و مایحتاج خود را بر اساس قیمتهای اعلام شده از واحدهای صنفی تهیه و در صورت مشاهده تخلف آن را به سازمان بازرگانی گزارش کنند.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت مسافران نوروزی، به منظور تامین نان مورد نیاز تمهیدات لازم اندیشیده شده و با همکاری شرکت غله کانکسهای سیار در برخی نقاط تعیین شده است.
رییس سازمان بازرگانی هرمزگان در پایان افزود: در راستای بازرسی از واحدهای صنفی، 40 بازرس در سازمان بازرگانی و 15 بازرس در مجمع امور صنفی تعیین شده که از واحدهای صنفی بازدید کرده و در صورت مشاهده تخلفات در اصناف آن را به مراجع ذیصلاح معرفی می کنند
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com