ذخیره 15هزار تن گوشت گوساله و50 هزار تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌ها

ذخیره 15هزار تن گوشت گوساله و50 هزار تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌ها

به منظور تنظیم بازار شب عید از هم‌اکنون کار توزیع گوشت گوساله به‌صورت گرم و گوشت مرغ را به طور گسترده‌ آغاز کرده‌ایم و در روزهای پایانی سال، توزیع گسترده‌تر خواهد شد تا آرامش در بازار شب عید حاکم شود.
محمد صادق مفتح - معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی - در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در رابطه با تنظیم بازار مواد پروتئینی در شب عید به توزیع گوشت گرم گوساله و مرغ به صورت گسترده اقدام کرده‌ایم که این توزیع در روزهای پایانی سال گسترده‌تر خواهد شد.
وی قیمت هر کیلو گوشت گوساله عرضه شده در سطح شهر را بین هفت هزار و300 تا هفت هزار و 600 تومان ذکر کرد.
مفتح از ذخیره‌ی 15 هزار تن گوشت گوساله برای بازار شب عید خبر داد و گفت: تاکید ما بر توزیع گوشت گرم است ولی ذخیره‌ی گوشت منجمد را نگه داشته‌ایم تا در هنگام نیاز در سطح شهر توزیع کنیم.
معاون وزیر بازرگانی در ادامه درباره‌ی توزیع مرغ شب عید نیز یادآور شد: طی تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه‌ی سراسری مرغداران منعقد کرده‌ایم، قرار شد تا در سطح هشت استان کشور گوشت مرغ توزیع شود.
وی افزود: ‌در حال حاضر مرغ به صورت گرم و بسته‌بندی شده کیلویی دو هزار و 200 تومان در بازار عرضه می‌شود که به مرور توزیع آن گسترده‌تر خواهد شد.
مفتح همچنین از ذخیره‌ی 50 هزار تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌ها خبر داد و گفت: در صورت ضرورت این ذخیره را میان تشکل‌های توزیعی نظیر اتحادیه کارگران و کارکنان دولت توزیع خواهیم کرد.
 

 
کلمات کلیدی گوشت ذخیره سازی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com