دیگر شیرخام را 930 تومان نمی‌فروشیم

دیگر شیرخام را 930 تومان نمی‌فروشیم
رییس اتحادیه مرکزی دامداران از لغو جلسه امروز ستاد تنظیم بازار که قرار بود درباره قیمت جدید شیر خام تصمیم گیری شود، خبر داد و گفت: دامداران دیگر حاضر نیستند شیر خام را به قیمت سال گذشته (کیلویی 930 تومان) بفروشند.
سیروس روستا اظهار کرد: از پانزدهم فروردین ماه امسال که تفاهم نامه منعقد شده شرکت پشتیبانی امور دام با اتحادیه دامداران تمام شد باید تمهیدات برای تمدید این تفاهم نامه با قیمت‌ها و هزینه‌های جدید تولید اندیشیده می‌شد اما تاکنون در این باره هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده و امروز - سه‌شنبه - برای دومین بار جلسه ستاد تنظیم بازار بدون اطلاع‌رسانی به اعضای دعوت شده به این جلسه لغو شود.
وی افزود: از آنجاکه قیمت نهاد‌ه‌های دامی از سوی شرکت امور پشتیبانی دام افزایش یافته و هزینه‌های تولید مانند دستمزد کارگران و حمل و نقل نیز تا ۳۰ درصد رشد داشته است، دامداران دیگر نمی‌توانند شیر خام تولید شده در دامداری‌ها را به قیمت کیلویی ۹۳۰ تومان بفروشند.
رییس اتحادیه مرکزی دامداران گفت: باید هر چه سریع‌تر برای ساماندهی به وضعیت دامداران و جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر آن‌ها جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شود و با احتساب هزینه‌ و قیمت‌های جدید، نرخ‌ جدیدی برای خرید تضمینی شیر امسال در نظر گرفته شود.
براساس تفاهم نامه منعقد شده سال گذشته شرکت پشتیبانی امور دام با اتحادیه مرکزی دامداران که تا پایان پانزدهم فروردین ماه امسال اعتبار داشت، باید هر کیلوگرم شیر خام ۳.۲ درصد چربی و بار میکروبی ۱۰۰هزار کیلویی ۹۳۰ تومان از دامداران خریداری می‌شد و به ازای هر کیلوگرم شیر خام نیز نهاده‌های دامی ارزان قیمت در اختیار دامداران قرار می‌گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com