دولت کانادا در صنعت پرورش بوقلمون سرمایه گذاری می‌کند

دولت کانادا در صنعت پرورش بوقلمون سرمایه گذاری می‌کند
پرورش دهندگان بوقلمون در کانادا به جهت بهبود کسب و کار و در راستای ایجاد رفاه برای حیوانات ، امنیت زیستی و سلامت غذایی، از دولت وام دریافت می‌کنند.
دولت کانادا با اهدای تقریباً 187000 دلار آمریکا به‌صورت وام به انجمن پرورش دهندگان بوقلمون به دنبال سرمایه گذاری در این صنعت بوده است تا از این طریق بتواند به تولید کنندگان و پرورش دهندگان بوقلمون در راستای دستیابی به استانداردها و تأمین رفاه حیوانی و امنیت زیستی و ایمنی غذایی یاری برساند.
هم چنین انجمن پرورش دهندگان بوقلمون مبلغ 76512 دلار آمریکا دریافت کرده‌اند تا بتوانند برنامه موسوم به On-Farm Food Safety Program دولت کانادا را که در جهت تأمین امنیت غذایی تهیه و تدوین شده است را در داخل  مزرعه  به اجرا در آورند.
علاوه بر مبالغ ذکر شده مبلغ 109976دلار آمریکا نیز به برنامه اصلاح مراقبتی گله‌ها که از اهداف و چشم‌اندازهای انجمن پرورش دهندگان بوقلمون در کانادا است اختصاص داده شده است تا علاوه بر افزایش استاندارد رفاهی حیوانات این اطمینان به خریداران و متقاضیان داده شود که وضعیت رفاهی حیوانات در این صنعت کاملاً به‌روز و بر اساس استانداردهای مطلوب است.
یکی از اعضای پارلمان شهر لندن کانادا در این خصوص می‌گوید : « برنامه سلامت غذایی و رفاه حیوانات که توسط پرورش دهندگان بوقلمون در کانادا اجرا می‌شود، این اطمینان را به مشتریان و متقاضیان می‌دهد که بوقلمون کانادایی از کیفیت و سلامت بالایی برخوردار است و هم چنین به جهت قرار گرفتن تعداد قابل توجهی از  مزرعه‌های پرورش بوقلمون در شهر لندن این صنعت نقش مهمی در رونق اقتصادی این شهر و این منطقه دارد».
بنا به گفته وزارت کشاورزی کانادا، صنعت بوقلمون کانادا از صنایع  با اهمیت  و ضروری در صنعت طیور این کشور است و محصولات آن سالانه ارزشی معادل 321 میلیون دلار دارند.
 
نظرات شما
  •  

    مهدی معصومی گفت : ۹۷/۰۹/۲۵

    من با توجه به سابقه ۵ساله ای که در امر پرورش بوقلون گوشتی دارم قادر هستم سرمایه گذار هایی را جذب خودم در داخل کشور
    یا در کشور کانادا را حمایت کنم
    ممنونم از تون اگه همکاری کنید باعث افتخار ماست

    پاسخ...
  •  

    مهدی دوست نیایی گفت : ۹۸/۰۳/۲۵

    با سلام بنده سابقه چند دوره پرورش بوقلمون را به روش ابداعی خود ( ارگانیک سنتی )را دارا میباشم ،و جهت کار در کشورهای دیگر نیز آمادگی دارم و آمادگی کار در کشورهای دیگر را نیز دارم




    با سلام ،بنده سابقه چند دوره پرورش بوقلمون به روش ابداعی خود ارگانیک(سنتی و صنعتی )را دا

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com