دولت مسیر تولید تا مصرف لبنیات را کوتاه کند

دولت مسیر تولید تا مصرف لبنیات را کوتاه کند
باکری با اشاره به اینکه دولت مسیر تولید تا مصرف لبنیات را کوتاه کند، گفت: دولت پیش بینی های لازم برای رسیدن مازاد تولید به دست مصرف کننده و خانوارها را داشته باشد.
رضا باکری در گفتگوی 18 و 30 دققیه شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره نحوه عرضه محصولات لبنی پرداخت و با طرح این موضوع که درخواست ما از دولت این است که با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد، مسیر تولید تا مصرف لبنیات را کوتاه کند، گفت: دولت پیش بینی های لازم برای رسیدن مازاد تولید به دست مصرف کننده و خانوارها را داشته باشد.
دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با بیان اینکه از آنجا که مردم در شبکه عادی توزیع خرید می کنند از این رو دولت باید شبکه های توزیع را برای خانوارهای کم برخوردار جامعه تعریف کند، گفت: با این کار قدرت خرید خانوارها جبران می شود. همچنین انجمن با کارخانه های داوطلب هماهنگی لازم را انجام داده تا مواد لبنی با توجه به تدابیر دولت برای بخش توزیع به قیمت درب کارخانه که 25 درصد زیر قیمت خرید مصرف کننده فعلی است به دست مصرف کننده برسد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کالا به صورت یکسان در فروشگاه ها وجود دارد، گفت: در کارت های خرید کاهش قیمت جبران شده است و 20 میلیون نفر در دهک های پایین می توانند از این کارتها بهره مند شوند.
باکری در مورد پیشنهادی که به دولت درحوزه صنعت لبنی ارائه شده تا همه جامعه با قیمت مناسب به این کالاها دسترسی داشته باشند، گفت: پیشنهاد شده دولت دسترسی به جامعه هدف را فراهم کند تا صنعت لبنی بتواند محصولاتی را که شامل کاهش قیمت شده با قیمت کارخانه در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com