دولت برای صنعت مرغداری آینده نگری نداشته است

دولت برای صنعت مرغداری آینده نگری نداشته است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درحال حاضر تولیدکنندگان برای تامین نهاده های دامی مشکل دارند و دولت باید برای چنین مواقعی برنامه از پیش تعیین شده داشته باشد گفت: با توجه به تحریم هایی که اعمال شده، دولت باید در زمان مناسب آینده نگری می کرد اما دولت این آینده نگری را نداشته است.
صمدالله محمدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی؛ افزایش بی رویه قیمت مرغ را ناشی از بی برنامگی دولت در کنترل بازار دانست و گفت: علت افزایش قیمت مرغ بی برنامگی است.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تولیدکنندگان برای تامین نهاده های دامی مشکل دارند و دولت باید برای چنین مواقعی برنامه از پیش تعیین شده داشته باشد ادامه داد: با توجه به تحریم هایی که اعمال شده، دولت باید در زمان مناسب آینده نگری می کرد اما دولت این آینده نگری را نداشته است.
محمدی با اشاره به اینکه اگر اراده جدی برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد با همه تحریم ها و سختی های موجود با مدیریت منابع داخلی می توانیم فشار را از دوش مردم برداشت تصریح کرد: دولت در ماه های پایانی کار خود باید اراده جدی تری برای حل مشکلات داشته باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در تولید مرغ تولیدکننده ای نیستیم که همه ملزومات برای تولید را خودمان داشته باشیم تاکید کرد: پس دولت ملزم است تمام جوانب را در شرایط مختلف در نظر داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در خصوص کاهش قیمت مرغ در روزهای آینده و یا ماندن شرایط کنونی فعلا اظهارنظر نمی کنم خاطرنشان کرد: مجلس وظیفه ورود به حوزه های مختلف را دارد و پیشنهاد ورود به مقوله گرانی مرغ که در معیشت مردم تاثیر فراوانی دارد را نیز در کمیسیون اقتصادی بررسی دنبال خواهیم کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com