دولت با خرید مرغ گوشتی مازاد، از تولید کنندگان حمایت کرد

دولت با خرید مرغ گوشتی مازاد، از تولید کنندگان حمایت کرد
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی استان اصفهان گفت: دولت جدید با خرید مرغ گوشتی مازاد بر نیاز، در ماه های قبل از عید نوروز از تولید کنندگان حمایت کرد.
بهرام پاکزاد اظهار کرد: این موضوع از ورشکستگی تولید کنندگان مرغ گوشتی و یا خسارت به این واحدها جلوگیری کرد.
وی قرار گرفتن شرکت امور پشتیبانی دام زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی را در کاهش بخشی از مشکلات صنعت مرغ موثر عنوان کرد.
وی با اشاره به همکاری خوب شرکت پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی استان اصفهان در اواخر سال گذشته گفت: دولت جدید مدیریت خوبی بر تولید، عرضه و ذخیره سازی مرغ اعمال کرده است.
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی استان اصفهان تغییر سیاست های دولت جدید را ناشی از نگاه کارشناسانه به موضوعات تولید دانست.
وی با بیان اینکه دولت درک درستی از مشکلات صنعت مرغ دارد، افزود: اقدامات صورت گرفته توسط دولت یازدهم نشان از نگاه کارشناسی این دولت به صنعت مرغ گوشتی است.
وی با اشاره به اینکه تولید مرغ گوشتی در داخل کفاف پاسخگوی نیاز کشور است، اظهار کرد: امیدواریم با بهبود روابط ایران با کشورهای همسایه زمینه صادرات مرغ گوشتی فراهم شود.
پاکزاد با بیان اینکه استان اصفهان توانایی 10 میلیون جوجه ریزی در هر ماه را دارد، گفت: متوسط جوجه ریزی در هر ماه از سال گذشته پنج میلیون و 500 هزار قطعه بود.
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی استان اصفهان همچنین از اشباع شدن استان اصفهان از واحدهای تولیدی مرغ گوشتی خبر داد.
وی با بیان اینکه باید مجوز این واحدهای تولیدی محدود شود، اظهار کرد: باید شرایطی برای فروش وانتقال واحدهای نیمه تعطیل به متقاضیان جدید فراهم شود.

 
نظرات شما
  •  

    علی از ساری گفت : ۹۳/۰۱/۲۶

    فقط شعار حمایت را تا الان لمس کردیم آیا وقتی سیب زمینی کیلویی 3500تومان و بادمجان کیلویی 4000تومان و مرغدار مرغ را کیلویی 4500تومان می فروشد حمایت از مرغدار کردین !!!!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    جواد ذاکر گفت : ۹۳/۰۱/۳۱

    با سلام
    قیمت ذرت سویا وجوجه سر به فلک کشیده ولی قیمت مرغ تولید شده توسط تولید کننده اندازه سیب زمینی ارزش ندارد و موقع واردات مرغ، دولت خدمت بزرگی به تولیدکننده میکند و با همه زحمت تولید، تولید کننده را با مخ به زمین می کوبد.واین طرح حمایتی برای مرغدار هست در حالی که کشتار بی صداست ومحروميت از فعالیت تولید.

    پاسخ...
  •  

    محمد پارسا حق گفت : ۹۳/۰۱/۳۱

    سلام هیچ قیمت ذرت وسویاو آب وبرق وکلی مایحتاج مرغداری را حساب کردید؟تازه اگر زحمت خودتون بدید وحساب کند متوجه میشید اگر مرغ کیلویی12000تومان هم بشه چیزی برای مرغدارنمیماندبه خودم ودولتم افتخارمیکنم!!!

    پاسخ...
  •  

    مرغدار پاوه ای گفت : ۹۳/۰۴/۲۹

    در اصطلاح به اینایی که میگن مشکلی نداریم وهمه چی خوبه و دولت مدیریت خوبی رو مرغ گوشتی داره میگن کاسه لیس چون با چندر قاز پولی که میگیرند تا میتونند حق پوشانی می کنند خدایا حق ما مرغدارهای بیچاره رو از بانی های این مشکلات بگیر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com