دولت با تشکیل ستاد ویژه، وضعیت دامداران را مدیریت کند

دولت با تشکیل ستاد ویژه، وضعیت دامداران را مدیریت کند
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ، گفت: دولت باید با تشکیل ستادی ویژه وضعیت بحرانی دامداران را مدیریت کند و مانع از تعطیلی این واحدهای تولیدی شود.
محمد اسماعیل نیا با تاکید بر اینکه  بحران بر دامداریهای پرورش دام شیری حاکم است ،گفت: دولت باید هرچه سریعتر با تشکیل ستاد ویژه مدیریت بحران به وضعیت این واحدهای تولیدی رسیدگی کند.
نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بعداز اجرای فاز اول هدفمندی یارانه ها بسیاری از واحدهای دامداری به علت مشکلات مالی و بدهکاری به بانک ها ورشکست و تعطیل شدند، افزود:دولت باید با اتخاذ تدبیری مناسب مانع از خروج واحدهای دامداری فعال از چرخه تولید شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اختصاص یارانه به تولیدکنندگان شیر و لبنیات در فاز دوم هدفمندی، تصریح کرد: دولت هرگونه برنامه حمایتی از دامداران را که در نظر دارد باید طوری عمل کند که یارانه در نظر گرفته شده مستقیما به دست تولید کننده برسد نه اینکه در اختیار صنایع و کارخانه ها قرار گیرد.
اسماعیل نیا با یادآوری اینکه باید طوری برنامه ریزی شود که دامداران از فعالیت تولیدی که دارند سود و بهره مناسب و پایدارببرند، گفت:  تقویت تولید در سایه امنیت پایدار و سودی مطمئن امکان پذیر است و با شعار و حرف زدن نمی توان از تولیدکننده حمایت کرد  بنابراین باید انجام هرگونه اقدامی که به بهبود وضعیت تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی می انجامد در دستور کار دولت قرار گیرد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به مشکلات دامداران در تامین علوفه به علت خشکسالی شدید اشاره کرد و افزود: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و جلوگیری از ورشکستگی دامداریها ستادویژه مدیریت بحران در دولت تشکیل و به وضعیت این تولیدکنندگان رسیدگی شود

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com