دولت اراده ای برای حمایت از دامپروران و کشاورزان ندارد

دولت اراده ای برای حمایت از دامپروران و کشاورزان ندارد
نماینده مردم‌ شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اراده ای برای حمایت از دامپروران و کشاورزان ندارد.
سید حسین نقوی حسینی با بیان این که دشت ورامین شامل شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا ظرفیت بسیار خوبی برای تولید محصولات دامی و مواد گوشتی و لبنی دارد، افزود: دولت باید به توان داخلی اعتماد کرده و از ظرفیت های موجود حمایت کند.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی به نام گذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: محصولات کشاورزی و دامپروری از جمله کالاهای بسیار مهمی است که با حمایت از آن می تواند سبب بالندگی کشور شود.
وی با بیان این که حمایت از کالای ایرانی با شعار میسر نمی شود، گفت: واردات گوشت خسارات فراوانی به دامپروران داخلی وارد کرده است، نمی توان به بهانه تنظیم بازار کشاورزان و دامپروران داخلی را نادیده گرفت.
این نماینده مجلس گفت: در صورت حمایت دولت، دامپروران و کشاورزان دشت ورامین توانایی تامین گوشت مورد نیاز تهران را دارند، اما متاسفانه اراده‌ای برای حمایت از تولید داخلی در این زمینه از سوی دولت وجود ندارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تامین کالاهای اساسی مانند مواد گوشتی و محصولات کشاورزی را سبب افزایش امنیت ملی دانست و گفت: متاسفانه دامداران بازاری برای فروش نداشته و در واقع دلالان سود اصلی را کسب می کنند.
نقوی حسینی با توصیف شرایط امروز حاکم بر جهان و کشورهای منطقه، گفت:  شرایط امروز بسیار حساس است و استکبار جهانی از یک سو با تهاجم فرهنگی و نیز تبلیغات سعی در نا امید کردن مردم دارد و از سوی دیگر با تحریم های اقتصادی و نقض عهدهای متعدد می کوشد، تا بر ملت ایران فشار وارد آورد.
وی با بیان این که نظام استکباری تمام تلاش خود را برای ویرانی انقلاب اسلامی و کشور ما به کار می‌گیرد، گفت: در این شرایط تنها راه حل همبستگی و اتحاد داخلی و نیز حمایت و تقویت از کالای ایرانی و محصولات تولید داخل است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com