دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت

دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در زمینه افزایش قیمت مرغ گفت: برنامه ریزی ها در زمینه بازار اقلام خوراکی باید به نحوی صورت گیرد که عرضه و تقاضا در بازار متعادل باشد.
حسین گروسی درباره افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: یکی از دلایل مهم رشد قیمت مرغ در بازار در روزهای گذشته عدم عرضه کافی مرغ است.
نماینده مردم شهریار٬ قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: برای عدم تکرار گرانی مرغ در بازار باید برنامه ریزی و کارشناسی جامع انجام شود تا هر چند وقت یکبار با این مشکل روبرو نشد.
این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ادامه داد: باید پذیرفت خانوارها به اقلام خوراکی مانند مرغ نیاز دارند بنابراین باید دولت تلاش کند قیمت اقلام خوارکی با نوسان شدید روبرو نشود.
گروسی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد که معمولا برای تنظیم بازار ارائه می شود نیز در چند روز گذشته همزمان با رشد مرغ زنده، با افزایش روبرو شده است که این صحیح نیست و باید ستاد تنظیم بازار عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: برای عرضه کافی مرغ گوشتی باید تولید کنندگان مرغ را حمایت کرد تا وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مرغ به تعادل برسد و زمینه کاهش قیمت مرغ فراهم شود.
گفتنی است ایران با دارا بودن 23 هزار واحد پرورش مرغ گوشتی جزء 10 کشور اول دنیا به لحاظ میزان تولید مرغ گوشتی است.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۱/۲۷

    اقاى گروسى حمايت از توليدكننده يعنى اينكه يكسال و نيم ضررهاى متوالى مرغداران يا اينكه تا اينكه قيمت مرغ كمى بالا رفت تا باعث جلوگيرى از زيان هاى توليكنندگان گردد صدها متولى پيدا مى شود كه مرغ گران شده و بايد ارزان شود نه برادر حدود يكسال ونيم از جيب مرغداران بيچاره يارانه مرغ پرداخت شده كه باعث ورشكستگى و نابودى يا بدهى هاى فراوان چيزى ديگر براى مرغدار نداشته كه امروزه خيلى از انها بخاطر بدهي هاى به بار امده يا فرارى يا گوشت زندان اند شما قيمت نهاده ها و جوجه را ارزان كنيد تا مرغ ارزان شود برادر

    پاسخ...
  •  

    shahram گفت : ۹۳/۱۱/۲۷

    اون وقتا که ارزان میشه چرا کسی به فکر مرغدارها گریه نمیکنه؟؟؟؟؟؟ از ما میخرن 5200 توی بازار 8000 !!! این همه اختلاف قیمت میره به جیب دلال ها...عامل گرانی مرغ دلال ها هستن نه مرغدار بیچاره.... وقتی آقایون بالادستی جلوی دلال بازی رو نمیگیرن یعنی خودشون این وسط یه چیزی دارن کاسب میشن....

    پاسخ...
  •  

    نادر رشید گفت : ۹۳/۱۱/۲۷

    سلام جناب آقای نماینده چرا زمانی که مرغ سه هزار تومان بود حرفی از تنظیم بازارنبود حالاکه یکم وضعیت برای تولید کننده بهتر شده داری حرفای مردم پسند میزنید هیچ حساب کردی هر کیلو مرغ چند در میاد کجا مرغ گران شده حالا تقریبا مرغ به قیمت متعادل رسیده

    پاسخ...
  •  

    احمدی ازخراسان رضوی گفت : ۹۳/۱۱/۲۸

    باسلام نماینده محترم تنها راه مبارزه بااستکبارجهانی نجات اقتصادکشورازتک محصولی ووابستگی به نفت است فقط صادرات مرغ راجدی بگیرد واختلاف روسیه بااروپا فرصتی است که ازدست می رود امروز اگرتعداداندکی ازمامرغداران سود ی به دست می آورند به قیمت خانه نشین شدن وبه زندان رفتن تعداد زیادی ازهمکاران مرغدارما می باشدبرنامه ریزی وجدیت درتولیدرا حداقل ازکشورهای جنوب شرق آسیا یادبگیریم تولیداست که دشمن راواداربه عقب نشینی می کند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com