دست دلالان از بازار گوشت مرغ کوتاه شود

دست دلالان از بازار گوشت مرغ کوتاه شود
تصویر:گوشت مرغ
فرماندار شهرستان شاهرود گفت: مسوولان با کوتاه کردن دست دلالان از بازار گوشت مرغ ، حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان را رعایت کنند
محمدکرم محمدی افزود: هرکیلو گوشت مرغ در کشتارگاه 53هزارو500 ریال است اما به قیمت 85 هزار ریال به دست مصرف کننده می رسد ، باید تلاش شود این فاصله قیمتی با کاهش واسطه ها به سود مصرف کننده تمام شود.
فرماندار شاهرود از دستگاه های اجرایی مرتبط خواست نشستی با تولیدکنندگان ، مدیران کشتارگاه ها و عمده فروشان برگزار کنند تا با توافق هم قیمت واقعی وبا رعایت حال مردم اعلام شود.
وی رصد روزانه بازار و ارائه گزارش به فرمانداری را خواستار شد و تاکید کرد: برای تعدیل قیمت ها به سرعت کمبود کالاها تامین شود.
فرماندار شاهرود در باره وضعیت گوشت قرمز در بازار گفت: برای تعدیل قیمت ، اگر ضرورت داشته باشد توزیع گوشت قرمز وارداتی در دستور کار قرار داده خواهد شد.
محمدی همچنین ساماندهی بازارهای محلی و نیز دستفروشان را خواستار شد و گفت: نظارت بر فروشگاه ها و قیمت محصولات باید تشدید شده و گزارش های روزانه هم اعلام گردد.
مدیرجهاد کشاورزی شاهرود هم از آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام برای عرضه مرغ منجمد به قیمت هر کیلو 63هزار ریال خبر داد و گفت: هر روز 9تا12 تن گوشت مرغ در شاهرود توزیع می شود.
محمدرضا قاسمی با بیان این که ، هر کیلو گوشت گرم مرغ باید 83هزارو500 ریال در مغازه ها عرضه شود ، افزود: این در حالی است که بیشتر فروشندگان حدود2هزار ریال گرانتر عرضه می کنند.
وی قیمت هر کیلو گوشت بره در قصابی ها را 520هزار ریال اعلام کرد و گفت: هر سال550 تن ماهی سردآبی قزل آلا در این شهرستان تولید و به قیمت هر کیلو140 هزار ریال در بازار فروخته می شود.
به گفته قاسمی ، هرسال 150 تن ماهی گرمابی در شاهرودتولید می شود.
در شهرستان 240 هزار نفر شاهرود حدود هفت هزارو 200 واحد صنفی وجود دارد.
در استان سمنان هم 35هزار واحد صنفی فعالیت می کنند
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com