دست دلالان از بازار مرغ کهگیلویه و بویراحمد کوتاه می شود

دست دلالان از بازار مرغ کهگیلویه و بویراحمد کوتاه می شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست دلالان از بازار مرغ این استان کوتاه خواهد شد.
داریوش دیودیده افزود: با توجه به ذخیره مناسب مرغ منجمد در کهگیلویه و بویراحمد هیچ محدودیتی برای عرضه آن در بازار این استان وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه سیاست و هدف اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تنظیم و تعیین مناسب قیمت مرغ در این استان است، بیان کرد: عده ای به دلیل کسب منافع بیشتر در برابر قیمت مصوب آن مقاومت می کنند.
دیودیده اظهار کرد: این افراد سودجو با روش های مختلف به دنبال افزایش قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد هستند و این امر را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوط می کنند تا به سودهای کلان دست یابند.
وی عنوان کرد: توزیع مرغ منجمد تولید کهگیلویه و بویراحمد با قیمت 50 هزار ریال و به صورت گسترده در بازار این استان آغاز شده است.
دیودیده با تاکید بر مناسب بودن قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: نرخ مرغ در نقاط مختلف این استان در ردیف پایین ترین قیمت ها در سطح کشور است.
وی با اشاره به ذخیره سازی 600 تن سویا و ذرت در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای واگذاری این نهاده ها به اتحادیه مرغداران استان به منظور تنظیم بازار مرغ و تثبیت قیمت آن در استان آمادگی لازم دارد.
دیودیده گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد هیچگونه نگرانی برای تامین مرغ نداشته باشند و در صورت نیاز در مراسم های عروسی و یا ترحیم برای دریافت حواله به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان مراجعه کرده تا به منظور دریافت مرغ با قیمت 50 هزار ریال به واحد پشتیبانی امور دام استان معرفی شوند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com