دریافت هزینه خردکردن گوشت مرغ غیرقانونی است

دریافت هزینه خردکردن گوشت مرغ غیرقانونی است
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان کرمان گفت: دریافت هزینه خردکردن گوشت مرغ توسط واحدهای صنفی غیرقانونی است.
مصطفی زریسفی در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: باید طرح ضیافت با کیفیت بالا در کرمان برگزار شود و در این راستا تاکیدات فراوانی انجام شده است.
وی افزود: این طرح بازار را تنظیم می‌کند و باید در کرمان به شکل قابل قبولی این طرح انجام شود.
وی افزود: از 16 تیر ماه ‌جاری یارانه شیر که تاکنون نسبت به کارخانجات اعمال می‌شد، حذف و به بخش تولید پرداخت می‌شود و نرخ جدید شیر را به‌زودی اعلام می‌کنیم.
زریسفی با اشاره به وضعیت فروش خرمای شهرستان بم تصریح کرد: میزان اولیه خرما موجود در سردخانه‌هایشهرستان‌های شرق کرمان 60 هزار تن بود که با فروش‌هایی انجام شده به کمتر از 20 هزار تن رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه قیمت مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و دخیره‌هایی هم در این زمینه وجود دارد.
زریسفی بیان کرد: استان‌های قم، گلستان و مازندارن در زمینه تولید مرغ وضعیت قابل قبولی دارند و در آینده نیز در زمینه عرضه مرغ به شهروندان هیچ مشکلی نداریم.
وی عنوان کرد: قیمت محصولات ما با سایر استان‌ها برابری می‌کند و در این زمینه هیچ استانی نمی‌تواند به صورت جزیره‌ای عمل کند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان کرمان گفت: اکنون وضعیت تولید سیمان در استان عادی است و قیمت سیمان هیچ تغییری نکرده است.
وی بیان داشت: دریافت هرگونه هزینه بابت خردکردن گوشت مرغ توسط واحدهای صنفی غیرقانونی است و مردم در صورت مشاهده اینگونه تخلفات باید هرچه سریع‌تر موارد را به شماره تلفن 124 گزارش دهند. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com