مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران؛
درخواست مهم برای توقف توزیع مرغ منجمد

درخواست مهم برای توقف توزیع مرغ منجمد
تولید کننده‌ها هم اکنون مرغ گرم را با قیمتی حدود ۱۰ هزار تومان پایین‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌کنند. این در حالی است که مرغ منجمد هم در سامانه‌ها با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌شود

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: از دولت درخواست داریم برای حمایت از تولیدکننده ها، توزیع مرغ منجمد در بازار متوقف شود.

اسدالله نژاد با بیان اینکه نیاز کشور به مرغ گرم با توجه به کاهش سرانه مصرف حداکثر ۱۰۵ میلیون قطعه است، گفت: دولت در آبان ماه اقدام به ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی کرده است که این مسئله موجب زیاندهی تولیدکننده‌ها و آسیب به صنعت مرغداری خواهد شد و درخواست داریم برای حفاظت از تولیدکننده‌ها و ادامه روند تولید مرغ در کشور، جوجه ریزی کاهش پیدا کند.​

وی درباره عرضه مرغ منجمد در بازار افزود: تولید کننده‌ها هم اکنون مرغ گرم را با قیمتی حدود ۱۰ هزار تومان پایین‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌کنند. این در حالی است که مرغ منجمد هم در سامانه‌ها با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌شود که درخواست داریم توزیع مرغ منجمد در بازار متوقف شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گفت: از دولت درخواست داریم صادرات مرغ به کشور‌های همسایه با توجه به وضع کنونی بازار، بدون محدودیت نژادی انجام شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com