در ایران چقدر مرغ سفید تولید می شود؟

در ایران چقدر مرغ سفید تولید می شود؟
مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام کشور با اشاره به ظرفیت های موجود در صنعت دام و طیور کشور اظهار داشت: وجود ظرفیت 320 میلیونی تولید مرغ داری برای پرورش مرغ گوشتی، ظرفیت تولید 20 میلیونی مرغ مادر، ظرفیت 85 میلیونی تولید مرغ تخم گذار . تولید 11 و نیم میلیون تن شیر خام از نقاط قوت و پایداری و استحکام تولید در این بخش به حساب می آید.
صابری  بیان داشت: صنعت دام و طیور موضوعی است که با پرداخت به موقع می توان از توان بالقوه آن به بهترین نحو ممکن بهره برد.
وی ادامه داد: وجود ظرفیت 320 میلیونی تولید مرغ داری برای پرورش مرغ گوشتی، ظرفیت تولید 20 میلیونی مرغ مادر، ظرفیت 85 میلیونی تولید مرغ تخم گذار . تولید 11 و نیم میلیون تن شیر خام از نقاط قوت و پایداری و استحکام تولید در این بخش به حساب می آید.
صابری با اشاره به ناملایمات موجود در صنعت دام و طیور خاطر نشان کرد: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده تولید کننده را از مشکلاتی که به صورت شبانه روز یبا آن درگیر است رها کنیم.
مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام کشور ادامه داد: برای صنعتی با این ظرفیت تولید بالا باید سالانه یک نمایشگاه برگزار شود تا توان تولیدی در آن به رخ کشورهای منطقه کشیده شود.
وی گفت: نمایشگاه دام و طیور نقطه اتصال تولیدکننده و مصرف کننده به حساب می آید و افراد با استفاده از این ظرفیت می توانند حلقه گمشده فعالیت های خود را بازیابی کنند.
صابری با اشاره به اینکه ظرفیت تولید در بخش دام و طیور افتخار آفرین است گفت: امیدواریم این صنعت به دور از مشکلات که ناگزیر ازوجود آنها هستیم تولیدی پایدار با پتانسیل های بالا داشته باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com