در ایام اربعین قیمت گوشت گران نمی‌شود/ پیش‌بینی ثبات قیمت دام زنده

در ایام اربعین قیمت گوشت گران نمی‌شود/ پیش‌بینی ثبات قیمت دام زنده
ملکی با اشاره به رکود در بازار گوشت گوسفندی گفت: پیش‌بینی برای افزایش قیمت دام در ایام اربعین نداریم ولی این روند قیمتی در هفته آینده بهتر قابل مشاهده خواهد بود.
علی اصغر ملکی در خصوص تغییر قیمت گوشت در هفته جاری گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی بین 35 تا 36 هزار تومان است و این قیمت نسبت به هفته گذشته 500 تا هزار تومان کاهش داشته است.
وی در ادامه بیان: قیمت هر کیلو دام زنده بین 13 هزار و 500 تا 14 هزار تومان است که این روند نیز نشان دهنده کاهش قیمت دام زنده نسبت به هفته گذشته است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در توضیح شرایط بازار گوشت گوسفندی گفت: بازار گوشت گوسفندی با رکود مواجه است و با توجه به مازاد عرضه نست به تقاضا شاهد ثبات قیمت‌ ها در این بازار هستیم.
ملکی در پیش بینی قیمت دام زنده در ایام اربعین گفت: با توجه به جلوگیری از خروج دام از مرزهای کشور و بالا بودن ارز ریال کشور نسبت به پول سایر کشورها شاهد کاهش خروج دام از کشور هستیم و همین امر موجب شده تا بازار متعادل شود.
وی با اشاره به ادامه ورود گوشت پیش سرد به کشور گفت: ورود گوشت پیش سرد از کشورهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و قیمت هر کیلو از این گوشت گوسفندی برای خریدار 26 هزار  تومان و برای خریدار 28 هزار و 600 تومان است.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در انتها خاطر نشان کرد: پیش بینی بررای افزایش قیمت دام و گوشت زنده در ایام اربعین نداریم ولی در کل هفته آینده بهتر می‌توان شرایط قیمتی را برای این ایام پیش‌بینی کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com