دامپزشکان همان روز تصمیم گرفتند

دامپزشکان همان روز تصمیم گرفتند
همان روزی که تصمیم میگیرد دامپزشک شود عشق به حیوانات و دلسوزی برای سلامت آنها را هر روز در خود می پرورانید گویی از زمان حضور خود در این دنیا بنای روح و روانش به گونه‌ای پرورش یافته که دوستدار حیوانات باشد.

همان روز که تصمیم می گیرد برای سلامت تغذیه جامعه، تمام تلاش خود را انجام دهد روح خود را به کمالی رسانده است که حاضر می شود برای اهداف انسانی و متعالی که نقشه آن را در زندگی اش ترسیم نموده، در مرزهای کشور، در سرما و گرما و دور از خانواده و تمام گرمی های زندگی، پاسبان و نگهدار تغذیه سالم کودکان، آینده سازان و عزیزان و سرمایه های آتی ما باشد.

او می‌دانست چه راه سختی را در پیش خواهد داشت او میدانست روزها و لحظات سخت و خطرناکی را در پیش رو خواهد داشت، او می دانست باید با کمترین توقع و بدون هیچ چشم داشتی و با دقت بالا و مشقت فراوان تلاش کند و در این مسیر از هیچ مسئله ای به سادگی نگذرد و در کار و تخصص خود هیچ کم‌فروشی نکند و منافع مالی و آسایشی خود و خانواده خود را در آخرین اولویت شغلی اش قرار دهد چرا که هر لغزشی، تهدیدی می‌شد برای جامعه و فرزندان کشورش.

در آن روزی که حرفه خود را انتخاب کرد می‌دانست تنهایی ها ، تاریکی‌ها ، کمبودها و مشکلات فراوانی در پی شغل و حرفه اش می باشد اما نور مهربانی و آغوش امید و انگیزه ای که در اعماق قلبش وجود داشت او را مصمم به حضور در میدان مردی و پهلوانان گمنام کرد.

دامپزشک باید عاشق و مهربان باشد و او نیز انتخاب کرد که عاشق باشد و با تمام وجود و با تمام مهر و مهرورزی راه خود را بپیماید .
هر دامپزشک به تنهایی و به خودی خود یک فداکار مهربان است که آنقدر لایق بوده که خداوند آن را برای خدمتی بی منت برای خلق خود گمارده است و در روزگاری که بوی فریب و سواستفاده از هر عنوان و لقبی به فراوانی یافت می شود این دامپزشک است که به کلمه ایثار و از خود گذشتی معنا میدهد و برای حفظ این معنی هر آنچه در توان دارد رو می کند.

نمی توانیم در شان دامپزشکان به درستی و به صورت کامل سخنی را بیان کنیم و باز هم در این تنهایی به آنها تبریک می گوییم.

دامپزشک عزیز ! ۱۴ مهر روز عشق به جامعه ، روز عشق به سلامت ، روز عشق به حیوانات و روز دامپزشک مبارک

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com