دامپزشکان استان کرمان با بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی بیشتر آشنا می شوند

دامپزشکان استان کرمان با بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی بیشتر آشنا می شوند
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان . کلاس بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی، بوقلمون، ادرک و بلدرچین جهت کارشناسان دامپزشکی استان کرمان برگزار می شود.
دکتر آذر نامجو مسئول اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان کرمان در این خصوص بیان داشت: یکی از رسالت های بزرگ دامپزشکی نظارت بر تولید فراوردهای خام دامی از مزرعه تا سفره می باشد.
وی ادامه داد: بدون شک اجرای چنین نظارتی باعث ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می گردد.
آذر نامجو با اشاره به اینکه داشتن دانش فنی اولین شرط رسیدن به اهداف مذکور است گفت: در سالهای اخیر تقاضا جهت مصرف گوشت انواع طیور مانند مرغ، بوقلمون، ادرک و بلدرچین رو به فزونی نهاده است به طوریکه درصد قابل ملاحظه ای از سبد غذایی مردم جامعه را به خود اختصاص داده است.
مسئول اداره آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان کرمان در راستای ارتقاء بهداشت تولیدات خام دامی در مقاطع مختلف اقدام به برگزاری دورهای مختلف آموزشی و ترویجی نظارت بر سلامت تولید و عرضه فراوردهای خام دامی جهت کارشناسان و سایر بهره برداران می نماید.
نامجو ادامه داد: از جمله این دورها که برای سال جاری برنامه ریزی شده است دوره بهداشت و بیماریهای مرغ نیمچه گوشتی، بوقلمون، اردک و بلدرچین می باشد. دوره مذکور با حضور 80 نفر از کارشناسان دامپزشکی استان در تاریخ پنجشنبه 3 آذرماه و در محل سالن شهید یوسف زاده این اداره کل برگزار می گردد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com