دامداران یازده ماه است که نهادهای خود رادریافت نکرده‌اند

دامداران یازده ماه است که نهادهای خود رادریافت نکرده‌اند
وزارت نیرو باید در جهت تامین اعتبار پروژه آب و فاضلاب مرودشت و تکمیل پروژه فاضلابهای حوزه انتخابیه اقدام کند.
نماینده مرودشت و پاسارگاد ضمن تاکید بر پرداخت فوری نهاده‌های دامی که به تولید کنندگان شیر و فراوردهای دامی خاطر نشان کرد: در صورت تحقق نیافتن این موضوع باید شاهد کاهش تولید شیر و نابودی گاوداری‌ها در این مناطق باشیم. زیرا دامدار ان یازده ماه است که نهاده‌های خود را دریافت نکرده‌اند.
محمد مهدی برومند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: با افزایش مصرف گاز در فصل زمستان وزرات نفت اقدام به قطع گاز صنایع به ویژه پتروشیمی‌ها کرد که این موضوع سبب کود شیمیایی و افزایش قیمت آن شد از این رو لازم است که در شرایط کنونی وزارت خانه تا تامین کود مورد نیاز کشاورزان از صادرات این محصول جلوگیری کند.
نماینده مرو دشت و پاسارگاد از وزیر کشور خواست که نسبت به ارتقای فرمانداری مرو دشت به فرماندار ویژه و ارتقای روستاهای حوزه انتخابیه خود اقدام کند.
وی از رئیس جمهور نیز خواست نسبت به ایجاد زیر ساخت‌ها در تحت جمشید و پاسار گاد و تخت رستم توجه بیشتری داشته باشد.
برومندی تاکید کرد: وزارت نیرو باید در جهت تامین اعتبار پروژه آب و فاضلاب مرودشت و تکمیل پروژه فاضلابهای حوزه انتخابیه اقدام کند.
نماینده مرودشت و پاسار گاد ضمن تاکید بر پرداخت فوری نهاده‌های دامی که به تولید کنندگان شیر و فراوردهای دامی خاطر نشان کرد: در صورت تحقق نیافتن این موضوع باید شاهد کاهش تولید شیر و نابودی گاوداری‌ها در این مناطق باشیم. زیرا دامدار ان یازده ماه است که نهاده‌های خود را دریافت نکرده‌اند.
وی همچنین در تذکری به وزیر نفت گفت: وزیر نفت باید در جهت گاز رسانی به مناطق حوزه انتخابیه و استخدام نیروهای بومی در پتروشیمی مرو دشت اقدام کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com