دامداران گناباد خواستار خرید تضمینی محصولات دامی شدند

دامداران گناباد خواستار خرید تضمینی محصولات دامی شدند

فرماندار گناباد گفت: با توجه به مشکلات دامداران گناباد، خرید تضمینی محصولات دامی از خواسته های این قشر است که باید برای آن چاره اندیشی شود .
به گزارش مهر در مشهد، حمد صفایی در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر تشکیل شد، افزود: با توجه به اینکه شهرستان گناباد در تولید محصولات دامی در استان مقام نخست را داراست، خرید تضمینی محصولات دامی از خواسته های این قشر است که باید برای آن چاره اندیشی شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مشکلاتی برای صنعت دامداری شهرستان از نظر خرید شیر به وجود آمده است و دامداران توان پرداخت تسهیلات بانکی سر رسید شده خود را ندارند استمهال وامها کمک بزرگی در مقطع کنونی خواهد بود.
صفایی تصریح کرد: مردم و مسوولان این شهرستان خواهان تسریع در عملیاتی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر احداث راه آهن گناباد هستند.
امام جمعه گناباد هم اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار شایانی در نقاط مختلف کشور به خصوص در مناطق روستایی انجام داده است به طوری که بالغ بر 90 درصد روستاهای شهرستان گناباد از خدمات اولیه آب و برق برخوردار می باشند.
حجت الاسلام حسن صادقی افزود: مشکل اشتغال در روستاها بسیار ملموس است و جوانان روستایی مستعد و پر انرژی نیازمند اشتغال هستند.
صادقی تصریح کرد: مشکل عمده در روستاها مهاجرت نسل جوان به شهرهاست که به خاطر عدم وجود اشتغال در روستا صورت می گیرد به طوریکه اگر بخش اشتغال در روستاها فراهم باشد مشکلی برای جوانان پیش نمی آید.
وی بیان داشت: اگر اعتبارات افزایش یابد و توجه بیش از پیش صورت گیرد بهتر از گذشته خدمت رسانی خواهد شد.
صادقی ادامه داد: مشکل عدم معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاران در گناباد یکی از علل کندی اشتغال زایی و فرار سرمایه گذاران است که باید این مشکل مرتفع شود تا زمینه سرمایه گذاری و اشتغال فراهم شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com