دامداران خواستار افزایش قیمت شیر نیستند

دامداران خواستار افزایش قیمت شیر نیستند
رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری دامداران با بیان اینکه سود دامداران در فروش بیشتر شیر به مردم است، گفت: دامداران به دنبال افزایش قیمت شیر خام نیستند.
سیروس روستا در پاسخ به اینکه قرار است قیمت شیر 20 اسفند تعیین تکلیف شود، آیا قصد افزایش قیمت شیر خام را دارید؟ گفت: دامداران هیچ زمانی به دنبال افزایش قیمت نیستند، زیرا سود آنها در فروش بیشتر به مردم است که در قیمت پائین امکان‌پذیر است.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری دامداران ادامه داد:‌ دامداران تنها به دنبال سود معقول برای ادامه تولید هستند.
وی ادامه داد: در شرایطی بالا بودن قیمت نهاده‌ها، قیمت تمام شده را بالا می‌برد که در این زمان‌ها مسئولان خودشان قیمت را بالا برده‌اند و همواره از سود منطقی دامداران پائین‌تر بوده است.
روستا گفت: هر نوسانی که در قیمت نهاده از جمله انرژی، سود بانکی، هزینه کارگری اتفاق بیفتد، در تولید دامداران تأثیرگذار است، بنابراین دولت خود باید هزینه‌های تولید را مدیریت کند.
به گزارش فارس، مدیرعامل صنایع شیر ایران گفته است: ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام و فراورده‌های لبنی را 20 اسفند تعیین تکلیف می‌کند.
وی در پاسخ به اینکه آیا 150 میلیارد تومان مصوب برای تثبیت قیمت شیر به دامداران پرداخت شده است؟ گفت:‌تاکنون هیچ پولی به دامداران پرداخت نکرده‌اند.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه سراسری دامداران تصریح کرد: ‌دولت باید از هم‌اکنون برنامه سال آینده را در خصوص نحوه تأمین نهاده‌ها و پائین آوردن قیمت داشته باشد وگرنه اکنون برنامه مشخصی برای آینده تولید شیر وجود ندارد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com