دام قاچاق و بار تخم مرغ فاسد در آستارا توقیف شد

دام قاچاق و بار تخم مرغ فاسد در آستارا توقیف شد
سرهنگ محمد نمازی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی قلعه محور اردبیل-آستارا امروز در بررسی مدارک و بارنامه یک دستگاه خودرو نیسان، دام فاقد مجوز دامپزشکی و در حال حمل از استان اردبیل به گیلان را توقیف و متهم 41 ساله آن را به مراجع قضایی معرفی کردند.
وی افزود: گوسفندان کشف شده که بیش از 400 میلیون ریال ارزش دارند، به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شدند.
نمازی ادامه داد: روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه، در بازرسی از 2 دستگاه خودروی وانت مزدا سه هزار و 700 کیلوگرم تخم مرغ فاسد را کشف کرده بودند.
وی افزود: متخلفان 43 و 44ساله این محموله دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند و تخم مرغ های فاسد به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی آستارا اظهار کرد: این محموله، 460 میلیون ریال ارزش داشت اما به دلیل بسته بندی غیر بهداشتی، فاسد شده بود .
سرهنگ نمازی از شهروندان خواست در خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضای آن دقت و در صورت امکان از تخم مرغ دارای نشان و بسته بندی استفاده کنند.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و بار و کالاهای زیادی در محور ارتباطی این شهرستان با استان اردبیل حمل و نقل می شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com