خوراک حشرات برای مادرهای گوشتی در کانادا تایید شد

خوراک حشرات برای مادرهای گوشتی در کانادا تایید شد
یک کمپانی کانادایی تاییدیه ی استفاده از تمامی لاروهای خشک شده مگس سرباز سیاه خود را به عنوان جزء تشکیل دهنده ی خوراک مرغ های گوشتی کسب کرد.
ویکتوریا لنگ (Victoria Leung)، مدیریت بازاریابی و امور شرکت Enterra Feed Corporation کانادا گفت که این مجوز گامی بزرگ به جلو است. وی گفت:" ما می توانیم یک پروتئین جایگزین و قابل تجدید به کارخانه های تولید خوراک جوجه و یا خرده فروشان عرضه کنیم".
فرآیند تولید در کمپانی Enterra شامل پرورش لارو مگس سرباز سیاه و دادن پس مانده های غذاها به عنوان خوراک به آن هاست.
این کمپانی گفته است که لارو مگس سرباز سیاه انتخابی مناسب برای پرورش دادن است تا بتواند به عنوان یک جزء از خوراک قرار گیرد زیرا این لاروها میزان وسیعی از غذاهای مانده را پیش از آن که از بین بروند مصرف می کنند(مثلا پس مانده میوه ها، پس مانده سبزی فروشی ها). این مگس ها بومی آمریکای شمالی هستند، نیش نمی زنند، میزان پروتئین و چربی آن ها بالا است و در شرایط تحت نظارت به سرعت رشد می کنند.
در طبیعت و حیات وحش نیز حشرات بخش وسیعی از غذای طیور را تشکیل می دهند؛ تا امسال در آمریکا تاییدیه ای برای استفاده از حشرات در خوراک دام و طیور داده نشده بود.
تاییدیه ای که آژانس بازبینی مواد غذایی کانادا صادر کرده است بعد از 4 سال کار بر روی محصولات شرکت Enterra، از جمله تشخیص کامل سلامت محصولات، سلامت دام، سلامت کارگران، سلامت مواد غذایی و سلامت زیست محیطی، صادر شده است.
تولید دیگر محصولات حاوی حشرات نیز در این شرکت در دست توسعه است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com