امسال ضریب خود کفایی تولید مرغ درسیستان و بلوچستان به 72 درصد می رسد

امسال ضریب خود کفایی تولید مرغ درسیستان و بلوچستان به 72 درصد می رسد
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ضریب خودکفایی تولید مرغ در استان از 52 درصد کنونی تا پایان سال با بهره برداری از 45 واحد جدید مرغداری به 72 درصد می رسد.
موسی نخزری مقدم، اظهار داشت: هم اینک 205 واحد مرغداری با ظرفیت جوجه ریزی سالانه 20 میلیون قطعه و تولید 34 هزار تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان فعال است.
وی ادامه داد: با وجود این تعداد واحد مرغداری ضریب خودکفایی تولید مرغ در استان اکنون حدود 52 درصد است که با بهره برداری از 45 واحد مرغداری جدید 72 درصد گوشت مرغ مورد نیاز استان در داخل تولید و روانه بازار مصرف می شود.
وی تصریح کرد: با راه اندازی واحدهای جدید تعداد مرغداری های استان به 250 واحد با ظرفیت تولید سالانه 46 هزار تن می رسد.
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اینک واحدهای تولید گوشت مرغ در همه شهرستان های استان وجود دارد گفت: بیش از هزار و 200 نفر در استان به صورت مستقیم در این بخش فعالیت می کنند.
نخزری مقدم خاطر نشان کرد: در کنار واحدهای تولید مرغ، پنج کشتارگاه صنعتی طیور در سیستان و بلوچستان وجود دارد که هم اینک سه کشتارگاه آن فعال است.

 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۶/۱۶

    با یک سری مسئول ............ دارند در هر استان تولید را بیش از نیاز می کنند. شما که عرضه صادرات به خارج را ندارید، حداقل ...... ها استان های که مزیت تولید مرغ را ندارند مثل گرما و سرمایی زیاد، نگذارید تولید بیشتر شود. شما مثل که تا تمام ملت را به خاک سیاه ننشانید دست بردار نیستید. خدا شرر شما .......ها تان را از سر ملت کم نمایید.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com