خودکفایی ایران در صنعت طیور/ تغییر ساختار تولید طیور در کشور

خودکفایی ایران در صنعت طیور/ تغییر ساختار تولید طیور در کشور

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایران هم اکنون در صنعت طیور کشور به خودکفایی رسیده و در سطح خاورمیانه توفیقاتی کسب کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر در جویبار، رضا ترکاشوند در مراسم بهره برداری از مرغداری 40 هزار قطعه ای روستای میانملک جویبار افزود: اصلاح ساختار فعلی تولیدات طیور کشور به منظور دستیابی به تولید با کیفیت و مناسب برای رقابت با تولیدات جهانی در دستورکار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
ترکاشوند با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای صنعت طیور کشور اظهار داشت: ایران در تولید طیور به خودکفایی دست یافته و می تواند یکی از کشورهای تامین کننده این محصول در خاورمیانه باشد.
معاون امور طیور وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، در تلاش هستیم با بهره گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان، صادرات محصولات بخش طیور کشور را افزایش داده و به رقابت با کشورهای دنیا برخیزیم.
مرغداری 40 هزار قطعه ای میانملک جویبار در زمینی به ‌مساحت 32 هزار مترمربع و زیربنای هفت هزار و 918 متر مربع احداث که با بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال 48 نفر و تولید چهار میلیون و 800 هزار قطعه مرغ در یک دوره پرورش فراهم شد.

 
کلمات کلیدی خودکفایی ساختار صنعت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com