خلیلیان خواستار اصلاح قیمت مرغ شد

خلیلیان خواستار اصلاح قیمت مرغ شد
وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور 3 درخواست درباره صنعت مرغداری کشور مطرح کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی 4 دی‌ماه سال جاری در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور برای حمایت از صنعت مرغداری کشور سه درخواست کرد.
در این نامه تاکید شده است: طی هفته‌های گذشته به علت کشش ضعیف بازار، قیمت محصولات صنعت طیور کاهش یافته و در صورت تداوم این وضعیت و عدم جوجه‌ریزی واحدهای مرغ گوشتی با افت قیمت جوجه یک روزه، گله‌های مولد نیز حذف خواهد شد، در نتیجه با شرایط بحرانی به ویژه برای ماه‌های پایانی سال که تقاضا افزایش می‌یابد، مواجه خواهیم شد.
خلیلیان در این نامه پیشنهاد کرده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اصلاح قیمت مرغ برای جمع‌آوری مازاد تولید در اسرع وقت اقدام کند.
از عرضه مرغ ذخیره شده مادامی که قیمت بازار پایین‌تر از قیمت تمام شده است جلوگیری شود.
با عنایت به موضوع کارگروه کنترل بازار مبنی بر تخصیص مشوق در امر صادرات، وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به عملیاتی کردن مصوبه موصوف اقدام کند.
به گزارش فارس مشاور معاون اول رئیس جمهور نیز در تاریخ 7 دی‌ماه تصویر نامه وزارت جهاد کشاورزی را برای ارائه پیشنهادات در ارتباط با اصلاح قیمت مرغ در جهت حمایت از تولید به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال داشته است.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۲۷

    ای جانمی جان ، وزراء محترم برای سرکارگذاشتن ملت و تولید کننده بدبخت وارد نامه بازی شدند . این سناریو دیدن داره . بقول قدیمی ها شاهنامه آخرش خوش است .
    اگر هردو وزیر مال همین کشورند ، چرا در میز چهارگوش (میزگرد ) کمیسیون دولت که دائما تشکیل میشود ، دو وزیر در حضور رئیس جمهور محترم و معاون اول موضوع را ختم به خیر نمیکنند ؟!!! لطفا آقای وزیر دست از این بوروکراسی بازی ها بردارید و به عمل مثبت رو بیاورید . واسلام

    پاسخ...
  •  

    رسولی گفت : ۹۰/۱۰/۲۷

    نوشدارویی، وپس از مرگ سهراب آمدی.

    پاسخ...
  •  

    محمدی گفت : ۹۰/۱۰/۲۷

    خسته نباشید تولید کننده نابود شد حال به فکر ماست مالی کردن موضوع هستید سویا 60تومان گران شده کسی نفسش در نمی آید مرغ وارداتی در فروشگاه شهروند خودنمایی می کند حالا آقای وزیر(؟) نامه نگار راه انداخته است .خسته نباشید این کاغذ و جوهر بیت المال را نیز اسراف نکنید

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۱۰/۲۷

    آقای وزیر به زودی بازار به شما یاد خواهد داد که چه بلایی سر این صنعت آوردید.صبر کنید وببینید.

    پاسخ...
  •  

    سجاد خوشرو گفت : ۹۰/۱۰/۲۸

    با سلام خدمت همکاران محترم و دست اندر کاران itp میخواستم بدونم ایا اقای خلیلیان این موضوع قیمت و ضرر مرغدارها رو تازه متوجه شدن؟یعنی تا الان همه چیز خوب بوده و الان یک دفعه بد شده؟یعنی ما مرغدارها یا ببخشید اصلا خودم اینقدر. . .تشریف دارم ؟غیر مستقیم میگه اقا صنعت مرغداری فلج شده واسه شب عید وارد کنیم مرغ رو پول نفت که نمی تونیم بگیریم جاش مرغ بیاریم چرا اینقدر سیاه میکنید مارو؟

    پاسخ...
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۲۸

    اين مطلب را چندين بار خواندم آنقدر حرصم گرفته ازين وزير وزرا موندم چي بنويسم !!!!!!!!

    پاسخ...
  •  

    محمد جواد صیدی گفت : ۹۰/۱۰/۲۸

    سلام علیکم.انشائ الله به موقع اقدام گردد تا مشمول نوشدارو بعد مرگ سهراب نشود.

    پاسخ...
  •  

    رضا گفت : ۹۰/۱۱/۰۳

    همکاران محترم . عزیزان ورشکسته. برای چه ناله می کنید وضعیت مرغداریها از این بهتر که نمی تواند باشد از این وزیر محترم دیگه چه انتظار بی جا رادارید. الحمداله خدا را صد هزار مرتبه شکر اگر نفسهای اخر مرغداران نیززود تر تمام شود ختم روز پنجشنبه در تالار جهاد محترم کشاورزی حضور همکاران محترم باعث دل گرمی اعضا خواهد شد

    پاسخ...
  •  

    م.غلامپور گفت : ۹۰/۱۱/۰۴

    قابل توجه مادرداران عزیز که در این مدت بی مادرشده اند به نامه وزیرکاملا مطلع دولت عدالت محور خودمان در تاریخ 90/3/15به وزیر بازرگانی مبنی بر گرانفروشی جوجه توسط مادرارن محترم وبر خورد قاطع با گرانفروشان وفروش جوجه با قیمت مصوب600تومان/خوب وزیری که از تولید 15روز بعد جوجه این کشور خبر نداردحالا میخواهد اصلاح قیمت رابه سر انجام برساند.

    پاسخ...
  •  

    مهرانی مرغداربیچاره گفت : ۹۰/۱۱/۰۸

    مرغدار قربانی شبهه جنگ هدف مند کردن یارانه هاست این مرده را زنده نتوان کرد مرغداران عزیز به فکر کارگری یادستفروشی باشند اگر از دست عزرائیل وام تونستند دربرند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com