خلاء انجمن صنفی تولیدکنندگان خوراک دام در استان احساس می‌شود

خلاء انجمن صنفی تولیدکنندگان خوراک دام در استان احساس می‌شود
مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات تولیدکنندگان خوراک دام استان از طریق انجمن صنفی تولیدکنندگان خوراک دام قابل پیگیری است که خلاء آن به شدت احساس می‌شود.
مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان هم در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق خرم‌آباد با اشاره به این‌که نباید همه‌ی مشکلات این واحدها را به عوامل بیرونی ربط دهیم، گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات تولیدکنندگان خوراک دام استان از طریق انجمن صنفی تولیدکنندگان خوراک دام قابل پیگیری است که خلاء آن به شدت احساس می‌شود.
فرامرز عادلی اظهار داشت: به هر حال درآمدزایی این واحدها ارتباط و وابستگی کاملی به نوع عملکرد و سیستم تولید خود واحدها دارد و اگر در این ناحیه مشکل وجود داشته باشد، کمک‌های بیرونی هم نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات آن‌ها باشد.
وی افزود: هم در حوزه‌ی بالا بردن کیفیت برای رسیدن به توانایی رقابت و هم در حوزه‌ی تبلیغات جای کار فراوانی وجود دارد که باید از آن‌ها در جهت فروش محصولات‌مان استفاده نماییم.
عادلی با اشاره به این‌که خوشبختانه کیفیت محصولات تولید شده توسط کاخانجات تولید دام لرستان از کیفیت خوبی برخوردار است، بیان داشت: واحدهای تولید خوراک دام ضروری است برنامه‌ریزی مدونی برای تولید داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن در تمام مدت سال تولید داشته باشند.
مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان در ادامه‌ی جلسه عنوان داشت: در حال حاضر 29 کارگاه و کارخانه‌ی تولید خوراک دام با ظرفیت 280 تن در استان وجود دارد که از این تعداد، 24 واحد فعال است.
فرامرز عادلی معیار فعال بودن واحدها را داشتن پروانه‌ی بهره‌یرداری و عدم ابطال آن عنوان و بیان داشت: نیاز امروز دام‌های موجود در استان لرستان 2 میلیون و 860 هزار تن خوراک دام است که از این میزان، تنها یک میلون و 680 هزار تن آن در درون استان تولید می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com