خط ذبح بوقلمون در تیران و کرون به بهره‌برداری رسید

خط ذبح بوقلمون در تیران و کرون به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: نخستین خط ذبح بوقلمون صنعتی از ذبح تا بسته‌بندی همزمان با هفته دامپزشکی در شهرستان تیران و کرون راه‌اندازی شد.به گزارش خبرگزاری فارس از تیران و کرون، همزمان با هفته دامپزشکی، نخستین خط کشتار بوقلمون صنعتی کشور که عملیات کشتار تا قطعه‌بندی و بسته‌بندی را با دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌دهد در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون درباره این کشتارگاه صنعتی گفت: خط کشتار بوقلمون صنعتی فاز دوم کشتارگاه صنعتی طیور ثمین شهرستان تیران و کرون محسوب می‌شود که با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
فضل‌الله صالحی ظرفیت ذبح گشتارگاه صنعتی ثمین شهرستان تیران و کرون را دو تا 4 هزار قطعه در ساعت بیان کرد و افزود: این کشتارگاه سالانه 5 میلیون قطعه مرغ را ذبح می‌کند.
وی اظهار داشت: فاز دوم این کشتارگاه که شامل خط کشتار بوقلمون صنعتی است، ظرفیت کشتار یک‌هزار و 500 قطعه بوقلمون را در هر شب دارد.
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون با اعلام اینکه این نخستین کشتارگاه صنعتی بوقلمون کشور است که بوقلمون را ذبح، قطعه‌بندی و بسته‌بندی می‌کند، بیان داشت: در این کشتارگاه، بوقلمون با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و کیون‌دار ذبح، قطعه‌بندی و بسته‌بندی می‌شود که مورد تایید سازمان دامپزشکی کل کشور نیز قرار گرفته است.
وی افزود: این کشتارگاه می‌تواند با اخذ مجوز از دامپزشکی شهرستان، بوقلمون‌های ذبح شده که کاملا بهداشتی هستند را به منظور عرضه به تمام‌ استان‌های کشور صادر کند.

 
کلمات کلیدی بوقلمون
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com