خریداری بیش از دوهزار تن گوشت مرغ

خریداری بیش از دوهزار تن گوشت مرغ

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: به منظور حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده سال گذشته بیش از دو هزار و 150 تن گوشت مرغ خریداری و ذخیره شد.
به گزارش ایسنا، علی‌محمد احمدیان در این خصوص افزود: 17 هزار و 892 کیلوگرم نیز گوشت گاو (لاشه و منجمد) به‌منظور حمایت از دامداران خریداری شد.
وی گفت: سال گذشته در کشتارگاه صنعتی دام استان نیز یک میلیون و 176 هزار کیلوگرم گوشت قرمز بهداشتی تولید شد که از این میزان 456 هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی و 720 هزار کیلوگرم گوشت گاوی است.
وی عقد قرارداد پیش‌خرید و خرید قطعی مرغ به مقدار 21 هزار و 180 تن، عقد قرارداد تضمینی و تحویل نهاده‌ به مرغداران به مقدار دو هزار و 10 تن جهت فعال کردن واحدهای مرغداری، بسته‌بندی گوشت مرغ و گوشت قرمز به‌منظور ذخیره‌سازی و مصرف داخل و خارج از استان در سه مرحله به مقدار هزار و 500 تن را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد.
وی گفت: تهیه گوشت مورد نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استان، تحویل علوفه و دان مورد نیاز مرغداران، دامداران و تعاونی‌ مربوطه، تحویل فرآورده‌های دامی(انواع گوشت) جهت تنظیم بازار به اشخاص، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ذخیره‌سازی انوع علوفه، پشتیبانی از مرغداران جهت فعال‌سازی واحدهای مرغداری غیرفعال به ظرفیت 200 هزار قطعه و افزودن به ظرفیت فعال جوجه‌ریزی از دیگر فعالیتهای انجام شده شرکت پشتیبانی امور دام در سال گذشته است.
احمدیان افزود: تنظیم بازار گوشت و نهاده‌های دامی، ساخت و بهره‌برداری برای ساختمان اداری کشتارگاه صنعتی بجنورد، پیگیری انتقال میدان دام از داخل شهر به بیرون و جنب کشتارگاه، ایجاد شبکه عوامل توزیع گوشت در شهرستانها و بخشهای استان، آموزش مرغداران جهت تولید بهتر و افزایش راندمان تولید، آموزش دامداران جهت استفاده صحیح از علوفه متراکم و کنسانتره، توزیع مکمل‌های حمایتی دامی بین دامداران، راهبری کشتارگاه صنعتی و تولید گوشت قرمز بهداشتی نیز انجام شده است.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com