خرید روزانه ۸۰ تن شیر از دامداران البرزی برای صادرات شیرخشک

خرید روزانه ۸۰ تن شیر از دامداران البرزی برای صادرات شیرخشک
سید مجید موسوی با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف طرح اقتصاد مقاومتی در استان، اظهار کرد: فعال کردن واحدهای غیرفعال تولید گوشت قرمز، کاهش قیمت و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از جمله این اقدامات است.
وی افزود: خرید حمایتی شیر از دامداران (روزانه ۸۰ تن) برای تبدیل به شیرخشک برای صادرات و مصرف داخلی از جمله اقدامات انجام شده در طرح مذکور است.
مدیرکل جهادکشاورزی استان البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چهار ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش فاصله جوجه ریزی، افزایش دوره های جوجه ریزی، بهبود شاخص های تولید، مدیریت گله ها و مکانیزه کردن واحدهای تولید گوشت طیور در سطح استان بوده ایم.
موسوی اعطای تسهیلات بانکی، بهبود شاخص های تولید و تشکیل کارگروه های تولید را از دیگر اقدامات انجام شده طی چهار ماهه نخست سال جاری مطرح کرد و گفت: خرید حمایتی شیر از دامداران برای تبدیل به شیر خشک به منظور صادرات و مصرف داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی و تثبیت قیمت شیر انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه قرداد کشت با نهالستان ها بیش از سقف تعهد انجام شده است، بیان کرد: توزیع انواع کود و بذر یارانه ای از طریق شرکت های خدماتی و نظارت بر مصرف همچنین مشاوره های فنی نیز صورت گرفته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com