خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان

خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ با هدف حمایت از تولید کنندگان در این استان آغاز شد.
عبدالله جعفری افزود: در زمان حاضر گوشت مرغ خط یک کشتارگاهی با قیمت 66 هزار ریال و گوشت مرغ خط 2 کشتارگاهی به صورت شیرین پک و منجمد به قیمت 69 هزار و 500 ریال توسط شرکت پشتیبانی دام بیان خریداری می شود.
به گفته وی، اصلاح خط یک کشتارگاهی را مرغ های کشتار شده ای بیان کرد که اندرون لاشه مرغ اعم از روده ، شش و دیگر اجزای غیرقابل مصرف دستی و در خط 2 به صورت اتوماتیک تخلیه می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ گرم در بازار شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان بر اساس ضوابط ابلاغی اقدام به خرید گوشت مرغ گرم از تولید کنندگان این استان کرد.
جعفری خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ توسط وزارت جهاد کشاورزی حمایت از تولید کنندگان در استان زنجان است.
وی یادآورشد: مرغدارانی که تمایل به تحویل مرغ تولیدی خود به شرکت پشتیبانی امور دام دارند می توانند از طریق اتحادیه تعاونی مرغداران و یا زنجیره های تولید مرغ در این استان اقدام کنند.

گوشت مرغ گرم با 6 هزار و 600 تومان به مصرف کننده عرضه می شود

نایب رئیس اتحادیه مرغ، تخم مرغ و ماهی فروشان شهرستان زنجان گفت: گوشت مرغ گرم با مبلغ بیان شده به دست مصرف کننده می رسد که طی هفته گذشته این مبلغ به 6 هزار و 50 تومان کاهش رسیده بود.
به گفته سید ناصر موسوی، عرضه و تقاضا در افزایش و کاهش قیمت مرغ گرم در بازار تاثیرگذار است.
هم اکنون 174 واحد مرغداری صنعتی در استان زنجان در تولید مرغ گوشتی فعالیت دارند.
بر اساس پیش بینی های انجام شده امسال، 35 هزار و 750 تن گوشت مرغ گرم تولید خواهد شد.
طی 6 ماهه گذشته از سالجاری هفت میلیون و 624 هزار و 550 قطعه مرغ در کشتارگاه های استان زنجان ذبح و بیش از 16میلیون و 753 هزار و 500 کیلوگرم لاشه مرغ سالم وارد چرخه مصرف این استان شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com