خرید تضمینی گوشت در دستور کار دولت قرار بگیرد

خرید تضمینی گوشت در دستور کار دولت قرار بگیرد
رئیس مجمع نمایندگان سمنان با اشاره به وقوع خشکسالی بی‌سابقه و مشکلات شدید ناشی از این مهم در فعالیت عشایر و واحدهای تولید گوشت دام گفت: خرید تضمینی گوشت در دستور کار دولت قرار گیرد.
علیرضا خسروی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر در محل این شورا، با اشاره به جلسات متعدد خود با وزیر و مدیران جهاد کشاورزی برای حمایت از عشایر، با خرید تضمینی گوشت آنان و نیز عرضه بدون وایطه آن به مردم اظهار کرد: طرح سئوال از وزیر جهاد کشاورزی درجریان است و به هیچ عنوان از حق عشایر غیور کوتاه نمی‌آیم.
وی با اشاره به تلاش‌های متعدد برای باز پس‌گیری سئوال از وزیر کشاورزی عنوان کرد: از زمان جدی شدن طرح این سئوال در صحن مجلس تاکنون چندین واسطه برای پس گرفتن این سئوال فرستاده‌اند.
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان ینکه سوال از وزرا برای بهتر شدن روند خدمت‌رسانی آنان به مردم است و برای کارهای سیاسی نیست، تصریح‌ کرد: دوستانی که به‌دنبال بازپس‌گیری سئوال از وزیر جهاد کشاورزی هستند باید بدانند که تا آخر پای حق و حقوق عشایر غیور ایستاده‌ام و وزیر جهاد کشاورزی باید در این زمینه به قول‌های خود جامه عمل بپوشاند.
خسروی عنوان کرد: مهترین خواسته ما از وزیر جهادکشاورزی این است که تصمیمات و تمهیدات ویژه و خاصی برای حمایت از عشایر در جهت جبران خسارات آن‌ها اتخاذ شود.
وی با اشاره بر لزوم اتخاذ تمهیدات ویژه درباره تأمین مالی عشایر و جبران خسارات ناشی از خشکسالی که به آنان تحمیل شده است، بیان کرد: دولت در قالب "خرید تضمینی گوشت" می‌تواند به عشایر کمک کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خرید تضمینی گوشت دام عشایر راهکار خوبی در جهت تأمین مالی عشایر برای تهیه علوفه و خوراک برای دام‌ها است.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به وجود مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب در استان سمنان، گفت: عشایر شهرستان مهدی‌شهر در تأمین علوفه، آب و دیگر موارد با مشکلات زیادی مواجه هستند و خسارات مالی بسیار زیادی را متحمل شده‌اند و دولت باید این زیان‌ها را جبران کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com