خروج مرغ زنده از ایران ممنوع

خروج مرغ زنده از ایران ممنوع
عضو اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اهواز بیان کرد: در حالی که مسئولان عراقی خواستار صدور مرغ زنده از ایران به عراق هستند، مسئولان مربوطه در داخل مانع صادرات می شوند.
سیدسلطان حسینی گفت: تقاضای گوشت مرغ و تخم مرغ از سوی کشور عراق زیاد شده اما مسئولان کشور ما حساسیت بسیار به خرج می دهند و مانع صادرات گسترده به این کشور هستند.
وی تصریح کرد: با توجه به تقاضای شدید کشور عراق نسبت به وارد کردن گوشت مرغ و تخم مرغ مسئولان ما نگران هشدارهای بهداشت جهانی هستند و از این رو در صادرات مرغ زنده به کشور عراق ممانعت می کنند.
حسینی اظهار داشت: این در حالی است که کشور مقصد مشکلی با این موضوع ندارد و خواستار ورود مرغ زنده است و مانعی از جانب کشور واردکننده وجود ندارد.
مسئول کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت اهواز افزود: همچنین صادرات تیرآهن و میلگرد به کشور عراق افزایش یافت و دلیل آن تحرک در ساخت و ساز، به ویژه در مناطق جنوبی کشور عراق می باشد.
وی در خصوص صادرات گوشت به کشورهای دیگر اذعان کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس ترجیح می دهند که گوشت خود را از کشورهای برزیل و استرالیا وارد کنند، زیرا برای آن ها از نظر قیمت به صرفه تر است.
حسینی بیان داشت: ما برنامه مدون صادراتی نداریم و یکی از دلایل نوسانات در این امر نداشتن نظم و برنامه ریزی در صادرات است.
بیش از یک چهارم صادرات کشور ما به عراق از خوزستان است.
 
نظرات شما
  •  

    lمرغدار گفت : ۹۵/۰۱/۲۲

    خدا لعنت کنه اونایی که مانع صادرات میشن حتما منافعشون درخطر میافته خدا هزاران بار لعنتشون کنه که ما مرغدارها را به خاک سیاه نشوندن

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۵/۰۱/۲۲

    آقایان پس چجوری میخوان از رانت استفاده کنن بخدا از صنف مرغدار ها ایران تو دنیا بی غیرت تر وجود نداره صد رحمت ب شلغم بخدا نوبرشه تمام سرمایه مون داره ب باد میره کسی نیست ب داد مرغدارای بدبخت برسه

    پاسخ...
  •  

    محمد اصلانی گفت : ۹۵/۰۱/۲۳

    اون مسول باید خودش بیاد توی کار مرغداری و کم مفت خوری کنه و اورت بده....بیاد ی دو سه بار که ضرر بده حالش میاد سر جاش و دیگه از این کارا نمیکنه...به خدا دشمنمونم با تولید کننده ها این کارو نمیکنه که شما کردین....

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    محمد اصلانی گفت : ۹۵/۰۱/۲۳

    واقا دمت گرم

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    اسرافیل مرغدار گفت : ۹۵/۰۱/۲۶

    آقا دمت گرم حرف دل ما رو گفتی

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com