خروج دام از استان مرکزی ممنوع شد

خروج دام از استان مرکزی ممنوع شد
استاندار مرکزی گفت: به منظور تنظیم بازار گوشت هرگونه خروج دام از استان ممنوع است.
علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بیست و هشتمین نشست ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: دولت به منظور کنترل بازار در ایام پایانی سال برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی را آغاز کرده است.
وی تصریح کرد: هر ساله در ایام پایانی سال سودجویان اقدام به افزایش قیمت‌ها کرده و موجب افزایش تورم در بازار می‌شوند که سیاست محوری دولت در آستانه نوروز مدیریت قیمت کالاهای اساسی خانوار است.
استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت با جدیت به دنبال مهار افسار گسیخته قیمت‌ها در آستانه نوروز است، ادامه داد: ستاد تنظیم بازار کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و در استان‌ها به ریاست استانداران به منظور رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم تشکیل شده که به دنبال جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.
شعبانی‌فرد ادامه داد: در این راستا و به منظور کنترل بازار گوشت از این پس خروج هرگونه دام از استان به خارج از استان ممنوع است و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قاطع خواهد شد.
وی گفت: همچنین دولت به دنبال این است با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تامین دان مرغ و خوراک دام با نرخ ارز مرجع از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کند که مرغداران و دامداران نیز باید تولیدات خود را برای مدیریت بازار به مرکز پشتیانی امور دام عرضه کنند.
استاندار مرکزی همچنین بر لزوم عرضه محصولات با کیفیت در نمایشگاه‌های فصلی کالا تاکید کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com