خبر قطع شیر مدارس کاملا سیاسی است

خبر قطع شیر مدارس کاملا سیاسی است
وزیر آموزش و پرورش خبر توزیع نشدن شیر در مدارس به دلیل نداشتن یارانه و بودجه مورد نیاز را تکذیب کرد و گفت: توزیع شیر در مدارس قرار است در ماه آبان آغاز شود.
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، قطع شدن یارانه شیر مدارس را یک موضوع کاملا سیاسی اعلام کرد وافزود: «قطع توزیع شیر مدارس را منتفی اعلام و خبرهایی را که در این زمینه به اطلاع مردم رسانده شد، تکذیب می کنم.
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان این که بودجه مشخصی برای توزیع شیر در مدارس وجود دارد، افزود:نمی دانم چرا عده ای در تلاشند چیزی را در آموزش و پرورش بگویند، که نیست.
وی با اعلام این که توزیع شیر در مدارس هیچ گاه کم و یا قطع نمی شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم همان مطبوعاتی که خبر توزیع نکردن شیر در مدارس را درج کردند صداقت داشته باشند و تکذیب آن از قول من را هم رسانه ای کنند.
وزیر آموزش و پرورش با یاد آوری اینکه توزیع شیر همچون سال های گذشته از آبان شروع می شود، ادامه داد: به دلیل این که توزیع شیر در مدارس به صورت چند نوبتی صورت می گیرد، فرقی نمی کند که یک ماه زودتر یا یک ماه دیرتر این اتفاق صورت گیرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com